Helvetes røyk.....

bennylure

Forumet er livet
Drømmer om deilig drag av røyken, suge den inn og nyte vært trekk.
Faen svarte møkka dritt, holder på å klikke i vinkel her, får snart nervøst sammenbrudd.
Har så sinnsykt lyst på røyk nå, har samme følse som man får når man er utsultet på mat.[&:]
Fatter ikke og begriper hvorfor, har jo ikke røyket på over et 1/2 år nå. Hadde ikke problemer med å slutte heller, ikke røyksug eller noe.
Men nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.[:@][:(]

HJELP.

Jeg vet akkurat hva du mener.. Jeg savner i det flotte vårværet å sette meg på trappa med sol, kaffe og røyk..
Så jeg tror det er noe som henger igjen med årstiden av suget her i gården. Men håper det gir seg snart..[&:]

Kjenner meg igjen... håper bare jeg klarer å stå i mot til sommeren!! Når man sitter ute og bare koser seg, så faller det seg jo naturlig med en røyk sammen med kosen [&:]

Kjenner suget og savnet av og til jeg og, men er fryktelig streng med meg selv, tillater meg ikke å tenke tanken på å ta et trekk engang..
Ingenting hadde vært bedre akkurat nå, men jeg har virkelig ikke lyst til å begynne igjen! Og jeg vet, en eneste røyk kan være nok..Usj nei, vik fra meg..!

ORIGINAL: eilejoha

Jeg vet akkurat hva du mener.. Jeg savner i det flotte vårværet å sette meg på trappa med sol, kaffe og røyk..
Så jeg tror det er noe som henger igjen med årstiden av suget her i gården. Men håper det gir seg snart..[&:]

Me too he sånne moments..

Skjønner godt hvordan du har det.. Har det sånn om dagen selv.. :S Røyken er i tankene ganske ofte.. Frister så veldig å bare ta ett par trekk, men klarer ikke, med tanke på lille jenta i magen.. Vil ikke utsette henne for det.. Så prøver å være flink til hun hvertfall er ute av magen. og helst til jeg er ferdig med å amme. Men kjenner følelsen. Sitter å tenker på det selv nå. Spesielt etter jeg har spist.. ;) Og når jeg ser det fine været ute. Hadde vært digg å sitti i solveggen, med en kaffe kopp og en røyk.. Men vi får holde ut litt til. ;) Vi har vært flinke så langt ;)

ORIGINAL: Gossip Girl

Jeg føler virkelig med deg!!! Hadde det jo sånn for noen uker siden selv. Jeg tenkte på røyk 24 timer i døgnet og drømte om det om natten. Hadde det ganske fælt også med meg selv og da tenkte jeg ekstra mye på røyk. Hadde da holdt meg i 20 uker uten.

Det endte faktisk med at jeg tok meg en halv Kent (en av de mildeste på markedet som tidligere var Barclay). Den smakte skikkelig fælt og jeg ble nesten dårlig av å ta et trekk, men det hjalp faktisk veeeldig på røyksuget. Etter det har jeg ikke tenkt på røyk i det hele tatt og blir nesten kvalm av tanken på å skulle ta meg en røyk. Har faktisk alltid pakken med Kent med meg i veska (er min lille trygghet bare i tilfelle da), men har aldri hatt bruk for den. Nå er jeg 29 uker [:)]

Håper du velger å la vær å ta den ene røyken (for den smaker grusomt!!!) men jeg støtter deg 100% uansett hva du velger å gjøre. Ikke lenge igjen nå bennylure før vi har babyene våre ute av magen og da er det jo fritt fram [:)]

Du har min fulle forståelse og støtte [:)] LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, er ikke greit med den hersens gifta, utrolig at den kan friste sånn siden den lukter vondt og smaker egentlig helt dritt.[8D]
Men jeg skal ikke la meg friste, har ikke tenkt til å begynne igjen heller.
Har en regel jeg røyker verken når jeg er gravid eller ammer, har klarte det 3 ganger før så skal nok greie det denne gangen også.[:D][;)]

Tror nok suge kommer fordi det er blitt mildere ute og sommeren er rett rundt hjørne, sommer med vin og røyk er hehe. ( men det var gammle dager;)

Hei jenter[:)]

Har aldri røyket selv, men vil bare si til dere som har sluttet å røyke at dere er kjempe flinke. Dere kan virkelig være stolte av dere selv=) Stå på jenter[:)]

Back
Topp