helvetes piller

VilSåGjerne

Forumet er livet
unnskyld språket men disse e jævlige mildt sakt.........................

eg skjelver så sykt nå...... samboer må pakke for meg. hadde sikkert ikke klart å treffe kofferten engang hihi[:D]

sliter med å treffe tastene her...............

skal helligvis inn til klinikken om ikke så lenge..........

hvilken piller er det du tar?

noen allergi piller.........

de sier at det skal roe ned livmoren........

da jeg fikk de på tirsdag sa jeg at jeg ikke ville ha de for jeg ble så "rar" av de,men de anbefalte å ta de.....

man får skikkelig skjelving og skikkelig hjertebank, selv tror jeg ikke at noen ting blir rolig av disse pillene så lenge jeg ikke er rolig.

men siden de anbefaler det så får jeg nå bare ta de.

Uff det hørres ekkelt ut[&:] 

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff det hørres ekkelt ut[&:] 

helt riktig.....

sist gang var det pille nr to som var verst, ingen kunne snakke til meg for då freste jeg skikkelig.

våknet i dag og følte meg skikkelig dårlig, for jeg visste hva jeg hadde i vente, trodde jeg skulle spy opp igjen pillen.

tok en nå to timer før innsetting og skal ta en fire timer etter............

VIL BARE HJEM JEG, HAUGESUND GJØR MEG IKKE NOE GODT [:(]

ORIGINAL: livslyst

Høres helt ille ut! Må roe ned livmora disse da, men ikke noe annet. [&:] Håper skjelvinga gir seg snart.
Lykke til med innsettinga! Er i dag den vil.. Snart ruger du nå. [:)]

en time igjen til jeg skal på klinikken, så da blir jeg ruger IGJEN[:D]

så skal vi hjem i full fart, hjem i mitt eget hus, skal bli deilig [:D]

De astmapillene er helt for jævlig brukte Bricanyl depot før når jeg slet med astmaen min, det tok en tid at kroppen vente seg til det ogv tenk dere en tennåringsjente som var dritflau over at hendene ristet som en gammel dame, drakk brus fra sugerør jeg det var ikke så kult kan man si, lot heller som jeg var sløv og uhøfelig og ikke tok i flaska drakk fra den fra bordet. Men det hjalp etter noen mnd da. Men heldigvis tar jeg ikke den dritten lenger.

ORIGINAL: twinanne

De astmapillene er helt for jævlig brukte Bricanyl depot før når jeg slet med astmaen min, det tok en tid at kroppen vente seg til det ogv tenk dere en tennåringsjente som var dritflau over at hendene ristet som en gammel dame, drakk brus fra sugerør jeg det var ikke så kult kan man si, lot heller som jeg var sløv og uhøfelig og ikke tok i flaska drakk fra den fra bordet. Men det hjalp etter noen mnd da. Men heldigvis tar jeg ikke den dritten lenger.

off da, høres ikke kjekt ut nei. godt jeg bare skal ta to stykk av de, men frykter jo selvfølgelig at pille nr to blir verre enn dette[:'(]

men nå må jeg logge meg av, må pakke resten og sjekke ut.

snakkes seinere jenter[:D]

*håper det er noen egg igjen til meg nå*

Back
Topp