Helvetes nese!!!! :(

MrsPriddle

Blir kjent med forumet
Nå begynner jeg å bli litt desperat. Er så pottetett i nesa, helt ødelagt i bihulene. Kan ikke bruke nesespray mer, har brukt litt. Gjør vondt å bøye seg ned, og umulig å sove! 
Også blir det jo på en måte ekstra plagsomt når en ikke er helt på topp ellers.. 

Flere som sliter med rastløshet i kroppen? IRRITERENDE! Får liksom aldri slappet av ordentlig. 
Og i dag skulle vi kose oss med biff til middag, og plutselig så var jeg bare kvalm, og klarte ikke kose meg i det hele tatt. Har ikke vært veldig plaga med kvalme, men i dag tok det av. ÆSJ, akkurat begynt ferie, det var skikkelig kos!!! 

Beklager syting, men gud å deilig det var å få klaga litt!!! Ingen som veit om graviditeten min, så jeg har ikke så mange å klage til..  Får vel prøve å ikke bruke opp mannen min 

Ha en topp lørdagskveld alle dere gravide damer :)

Klem

Stakkars deg, det hørtes ikke noe særlig kjekt ut.. Tette bihuler og neser er noe skikkelig herk rett og slett! Håper det slipper taket snart. ( så du kan konsentrere deg om å være kvalm..?:-)) Jeg har feiret 13 års dag for datteren min i dag og i mitt overmot etter å ha vært i fin form i dag måtte jeg selvsagt prøve å spise kake.. Det var ikke så lurt, og jeg har endt opp på sofaen, kvalm som et dyr.. Nå smaker til og med pepsi Max vondt, så nå blir det kun vann en stund tror jeg.. Isvann.. Urk, det er et slit å være tidlig gravid!

Tusen takk for sympati 

Off, føler med deg! Ikke no allrite å være kvalm nei!! :) Drit kjipt rett og slett!!! Pepsi max ja. Jeg har vært avhengig av det i flere år, men nå klarer jeg det ikke.. Hverken det eller kaffe som jeg har vært totalt avhengig av.. Merkelig ass!!!! Masse lykke til videre :) Skåler med farris herfra 

Back
Topp