Helvetes natt - spontanabort? :'(

JuniMamma08

Betatt av forumet
Nå venter jeg på min kjære fetter, han skal kjøre meg til legen.. Jobbet i natt og stup trøtt.. Hatt merkeligste, rareste og tristeste natta på lenge.. Fortelle mer senere..

Fjernet jo spiralen på tirsdag fordi vi vil ha en til.. Nå ser det jaggu ut til at jeg har vært gravid med spiralen.. for jeg spontanaborterte i natt... [&:][&:][&:][:(][:(][:(][:(] Snakket med legen og skal dit nå å ta prøver..

En smule trøtt, driiiit trist og lei meg! Grått noen tårer kan man si ja.. [:(][:(] Oppdaterer når jeg kommer hjem/ettermiddag/kveld.. [:(]

---------

Mange spørsmål her, tror ikke jeg orker å svare på hvert enkelt..

Jeg skjønner ikke så mye selv. Er som dere sier, jeg tok jo ut spiralen og og han sjekket over med ul etterpå.. [&:]
Var hos legen i går, for å ta prøver som skulle sendes til sykehuset, men etter å blitt stukket i begge hender og i begge albue-kroker , uten å lykkes da de punkterte den åra de fant, så må jeg tilbake igjen om noen dager..

Jeg er forvirra! Hjalp ikke å møte den sureste sykepleiern på legesentret heller..  Så skal prøve å få time hos samboern sin lege i stedet..

Det var mye prat frem og tilbake på hva det kunne være.. Om hva som var. men fikk ikke noe endelig svar før jeg får tatt blodprøvene på nytt. [:(]

[:(] Så trist..
Sender mange klemmer. Lykke til.....

huff da [&o]

Lykke til hos legen, og oppdater oss senere.

Klem

Så trist [&o]

Hva som gjorde at du mener at du spontanaborterte inatt?

siden jeg aldri har spontanabortert - så spør jeg sikkert teit..
Men hvorfor tror du det??
Tok du ikke ul for noen dager siden? Legen ville vel sett det?

Kan det ikke bare være en reaksjon på uttak av spiralen eller noe?
*bare lurer*

*god klem din vei!*
[:)]

ORIGINAL: *Smula*

*bare lurer*

*god klem din vei!*

En venninde av meg begynte å fossblø noen dager etter at spiralen var fjernet,men hun hadde fått beskjed om at dette kunne skje. (ikke at hun kunne fossblø,men at hun kunne få en blødning)

Forfærdelig om d har vært en spontanaabort da[&o] Håper de finner ut at d ikke var noen graviditet.
Sender deg en klem

ORIGINAL: Kisse85

*bare lurer*

*god klem din vei!*

En venninde av meg begynte å fossblø noen dager etter at spiralen var fjernet,men hun hadde fått beskjed om at dette kunne skje. (ikke at hun kunne fossblø,men at hun kunne få en blødning)

Forfærdelig om d har vært en spontanaabort da[&o] Håper de finner ut at d ikke var noen graviditet.
Sender deg en klem

Har også hørt det - at det er veldig vanlig med en enorm blødning med klumper og sånn etter etpar dager når man har fjernet hormonspiral pga hormonendringene som skjer etter uttaket!

Håper det er dette som har skjedd hos deg!!
[&o]

ORIGINAL: Kisse85

*bare lurer*

*god klem din vei!*

Sender deg en klem

Har også hørt det - at det er veldig vanlig med en enorm blødning med klumper og sånn etter etpar dager når man har fjernet hormonspiral pga hormonendringene som skjer etter uttaket!

Håper det er dette som har skjedd hos deg!!
[&o]

Det håper virkelig jeg også [&o] 

Legen tok jo UL av deg etter at spiralen var fjernet og sa at alt var i orden, så han burde vel ha oppdaget om det var noe der?! Hvis ikke hadde jeg nok ikke stolt på den legen igjen [:-]

Svarer og oppdaterer senere, må prøve å sove litt [&:] er helt i tåka nå, og har begge armene fullt av blåmerker og plastre da de iherdig forsøkte å finne blodåra.. [&:][&:] 

ORIGINAL: lykkespire

[:(] Så trist..
Sender mange klemmer. Lykke til.....

Hadde ikke legen sett at du var gravid med spiralen?[:)]

Jeg fikk beskjed av legen min at når jeg skulle ta den ut så kom jeg til å fossblø, ha en del store smerter osv...[:)]

Huff...uansett hva det er eller ikke var.....håper det hjelper med litt søvn, og at du kommer deg litt "oppå" igjen.....

Sender deg bare en stor klem jeg, og håper alt er bra med deg!!

ORIGINAL: LilleBlome

Sender deg bare en stor klem jeg, og håper alt er bra med deg!!

Jeg vil også bare sende deg en god klem. Håper det går bra med deg. Tenker masse på deg.

Hvordan går det med deg idag?

*klem*

Hvordan går det med deg idag?

*klem*

Back
Topp