Helvetes natt og dag.....

talata

Forumet er livet
I natt våkna jeg hver halvtime, hadde så sinnsykt vondt i hue, å svetta som en gris... Når klokka var halv fire så hadde jeg så vondt så jeg ikke fikk sovet igjen..... Klokka 5 krøp jeg til korset og tok meg en paralgin forte tablett.... Etter en stund var hodet mitt slik at jeg fikk sovet litt... Opp igjen klokka sju, me vondt i magen, å fortsatt vondt i hue.... Har hangla i hele formiddag, å måtte til slutt ta en tablett til, som resulterte i mere vondt i magen (tåler jeg dem ikke?)......

Så ringer det på døra,åpner døra, å der står det 3 menn (han ene var sinnsyk fin [8D]) de hadde brikker runndt halsen som det sto TOLL på..... Han fine forteller at de kjører rundt i nabolaget å sjekker biler, å at bilen min er begjært avskiltet! WTF???? Var det eneste jeg klarte å svare... Ringer gubben i hu å hast.... I følge biltilsynet var den ikke EU kontrollert eller forsikring på den [:-]De fikk EU lappen (som var i orden) men jeg fant ikke forsikringen.... Å jeg så han ene gikk til bilen dems å henta en skrutrekker...... Men fikk den til å ringe forsikringen min, alt var i orden der.... heldigvis [X(]

Men spørsmåler er jo nå hvorfor ikke biltilsynet har di opplysningene... Håper gubben finner ut det i løpet av dagen i dag.... Jeg så sikkert fin ut der jeg sto i skatersko, vit singlet uten bh, å i pysjamasbukser, å ikke hadde vært i dusjen enda, me det forvirra blikket[8D]

off ikke noe gøy å være syk altså!

herremin hatt å kjipt med bilen da, men godt de ikke tok skiltene på bilen!

Uff...Noe så fælt...Godt det ordnet seg...

Rart at det ikke var oppdatert da...Skummelt sånt...

Og det høres ut som om du reagerer på Paralgin forte...Jeg gjør det..reagerer på det "morfin" lignende stoffet i dem...Hvis du har sånn stikkende og luft lignende smert i mellom gulvet så er det nok de du reagerer på ja...Tror jeg da..

ORIGINAL: *MaCa*

Og det høres ut som om du reagerer på Paralgin forte...Jeg gjør det..reagerer på det "morfin" lignende stoffet i dem...Hvis du har sånn stikkende og luft lignende smert i mellom gulvet så er det nok de du reagerer på ja...Tror jeg da..

Jaaaa, det er akkurat det jeg har.... Jeg får slik smerte innimellom, men legene finner ikke ut hva det er.... Virker ikke som det er matrelatert heller fordi jeg kan spise forskjellige ting, eller ting som jeg ikke har fått vondt av før.. Men idag skjønte jeg at det var tablettene siden magesmertene kom samtidig som hodet bynnte å lette.....

ORIGINAL: talata

Jaaaa, det er akkurat det jeg har.... Jeg får slik smerte innimellom, men legene finner ikke ut hva det er.... Virker ikke som det er matrelatert heller fordi jeg kan spise forskjellige ting, eller ting som jeg ikke har fått vondt av før.. Men idag skjønte jeg at det var tablettene siden magesmertene kom samtidig som hodet bynnte å lette.....

Er nok tablettene ja...Jeg får sånne smerter av de og Cosylan[8|] Er så vondt jeg tror jeg nesten skal dø hver gang...Men nå tar jeg ikke Cosylan da. Men de pillene fikk jeg pga menssmerter før...Så hør med legen om du kanskje kan få noe annet som er like "sterke" men ikke med samme innhold..Kanskje Ibux 600 eller noe, hvis du tåler de....Jeg har pleid å ta to naproxen og en panodil når det står på verst...Vet man ikke skal blande, men når man ikke har noe valg.
Men ta en tlf til legen og hør...

Er nok tablettene ja...Jeg får sånne smerter av de og Cosylan[8|] Er så vondt jeg tror jeg nesten skal dø hver gang...Men nå tar jeg ikke Cosylan da. Men de pillene fikk jeg pga menssmerter før...Så hør med legen om du kanskje kan få noe annet som er like "sterke" men ikke med samme innhold..Kanskje Ibux 600 eller noe, hvis du tåler de....Jeg har pleid å ta to naproxen og en panodil når det står på verst...Vet man ikke skal blande, men når man ikke har noe valg.

Men hva er det som gir di smertene i mellom gulvet når man ikke har tatt noe tabletter å slik?På sitt værste så hjalp det litt å stå på alle 4 å la magen henge ned.... Legevakta den gangen mente på at det var sure oppstøt som ikke kom opp,å jeg fikk noe nøytraliserende, men det hjalp ikke... Kan gå flere mnd i mellom hver gang, å jeg kan ha den flere ganger i uka.....

Huff!Det der hørtes ikke noe særlig ut! Bra du kanskje har funnet ut grunnen!![:)]

Men hva er det som gir di smertene i mellom gulvet når man ikke har tatt noe tabletter å slik?På sitt værste så hjalp det litt å stå på alle 4 å la magen henge ned.... Legevakta den gangen mente på at det var sure oppstøt som ikke kom opp,å jeg fikk noe nøytraliserende, men det hjalp ikke... Kan gå flere mnd i mellom hver gang, å jeg kan ha den flere ganger i uka.....

Da kan det rett og slett bare være luft...Det har lignende smerter...Gutten min sliter litt med det og jeg har hatt det noen få ganger...men jeg skjønner deg jeg...
Hør med legen din om du kan ha magesår eller noe som ligner dette...Jeg har /hadde noe som heter gastroritt (husker ikke helt hvordan det skrives men noe sånt) og dette er en type infeksjon/sykdom i magesekken...Måtte ta sånn gastroskopi[:'(] aldri mer...

Har du sagt til fastlegen din om dette? Det at du fikk syrenøytraliserende og at det ikke hjalp? Synes h*n skal gå litt mer ned i dette jeg...Men som sagt kan bare vær luft, mest sannsynelig...Men nå er jo ikke jeg lege eller noe da[:D] men noe jeg har erfart og det du skriver er veldig likt det jeg har opplevd.

Så ikke ta alt for god fot da[;)]

Det skal fanken meg ikke være lett å skjønne seg på denne kroppen...[>:][&o]

Håper det snart går over da...

Back
Topp