Helvetes bekken!

~Blikk~

Elsker forumet
Det skal mye til for at jeg banner, men nå er jeg lei!
Har kjørt noen timer i bil i dag og vandret litt rundt, ikke gjort noe voldsomme fysiske ting, men jeg klarte ikke komme meg ut av bilen uten å bli løftet ned (diger bil) og klarte nesten ikke gå fra bilen og inn i huset... Litt vel tidlig å slite SÅ mye syns jeg.

Jeg fikk bekkenløsning med 2 "mann" og enda værre med 3 mann. Har nå begynt igjen, og kjenner det drar på for hvert svangerskap. Jobber jo i bhg og merker jeg sliter veldig med å komme opp fra gulvet, skifte bleier og påkledning. Håper virkelig å holde ut til ferien, men begynner å bli usikker. Kjenner jeg er utslitt på ettermiddagen, og ikke lett å være alene med tre til da. (mannen jobber MYE) Vi får ikke igjen for å slite oss ut, og det er ingen som er tjent med noen utslitte mammar/ arb.kolegaer.

Uff så uheldig. Men viktig å lytte til kroppen nå, ikke presse deg for mye. Her kjenner jeg antyding til bekkensmerter, hadde ikke en eneste plage før på slutten sist gang.

Stakkars! Ikke noe kjekt!

Jeg sliter mye med bekken låsninger. Funker kjempe bra og gå til kiropraktor og få ting på plass. Og nå har jeg nettopp bestilt time hos manuellterapaut for å få øvelser til egentrening hjemme. 

Godt når en finner ut hva en kan gjøre selv for at det blir bedre, det er verdt en test 

Huff å huff, jeg føler virkelig med deg!!  Er det ikke det at dere har flyttet som har bidratt til at det er blitt verre..? Mitt råd til deg er å slappe av å hvile deg et par dager!! Man må lytte til kroppen, ellers kan du få langvarige problemer med bekkenet. Håper du kommer deg så du slipper å slite hele svangerskapet!

mamma09og10 skrev:
Huff å huff, jeg føler virkelig med deg!!  Er det ikke det at dere har flyttet som har bidratt til at det er blitt verre..? Mitt råd til deg er å slappe av å hvile deg et par dager!! Man må lytte til kroppen, ellers kan du få langvarige problemer med bekkenet. Håper du kommer deg så du slipper å slite hele svangerskapet!

Jeg har gjort så lite som mulig med flyttingen, så skal mye til for at det har ødelagt mye, men etter i går fikk jeg meg en knekk, ble nok for mange timer i sittende stilling.
I dag bor jeg langstrakt på sofa'n, orker ikke noe som helst...

ditto sier jeg bare!...
er noe DRIT med det bekkenet!.. kryssen fingrene for at vi bare blir bedre å ikke værre!.. ehe.. :P

Back
Topp