helvete!!!!!!

panterinnen

Gift med forumet
Når jeg i dag skal ha min store klesvaskedag.. hva skjer da?? joda den jævla vaskemaskinen funker ikke.. sentrifugerer ikke og tømmer ikke vannet!!!!!!! Det skjer pokker meg noe hver dag og typen får garantert et raserianfall når han får høre at nå er vaskemaskinen ødelagt også.... ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!

Så kjedelig!
*trøsteklem*

Uff, so pyton!!!!

Har du sjekket filteret? Var ihvertfall det som var fullt når vår maskin begynnte sånn...

ORIGINAL: zahra

Har du sjekket filteret? Var ihvertfall det som var fullt når vår maskin begynnte sånn...

altså jeg skjønner ikke helt sånt jeg.. hvor er det filteret er henne da???
Jeg har tømt den slangen som vannet kommer ut av haha [:D] er så god til å forklare...

ORIGINAL: Mamasan

fort deg og ring til reparatør før mannen kommer hjem sånn at du har en løsning klar [:D] har du sjekka at det ikke er noe som tetter avløpet eller noe sånt?

men hvordan sjekker jeg det?

ORIGINAL: panterinnen

ORIGINAL: zahra

altså jeg skjønner ikke helt sånt jeg.. hvor er det filteret er henne da???
Jeg har tømt den slangen som vannet kommer ut av haha [:D] er så god til å forklare...

nederst på  maskina er det ofte en luke, med en plugg innenfor.. vri den om og dra ut - men ha en balje eller MASSE håndklær under.. [:-]

har prøvd meg på den men den vil pokker meg ikke åpne seg i det hele tatt.. sitter dødshardt fast.. også har vi vaskemaskina oppe på en sånn benk ting og er så redd for å få en haug med vann utover der...[8|]

ORIGINAL: panterinnen

har prøvd meg på den men den vil pokker meg ikke åpne seg i det hele tatt.. sitter dødshardt fast.. også har vi vaskemaskina oppe på en sånn benk ting og er så redd for å få en haug med vann utover der...[8|]

den sitter gjerne j*********** hardt fast.. vri og dra og trykk inn og vri litt andre veien igjen..
PLopp sier det - og så fosser vannet ut [8D]

Liten oppdatering [:)]

Det var filteret... tuuuuuusen takk, da fikk jeg jammen meg fiksa det!!! Uten grinete mannfolk!! Jihaaaa [:D][:D]

Back
Topp