Helv***s kvalme!!!

Lene!

Glad i forumet
Jeg er kjempekvalm 24 timer i døgnet!!! Kaster opp flere ganger om dagen og er helt i ulage! Hadde glemt at svangerskapskvalmen var så grusom!!!

Off! ikke minn meg på det 
Jeg var kvalm de første 3 mnd forje svangerskap, men har ikke merket noe enda. *bank i bordet*

Huff, føler med deg!
Ikke noe særlig kvalme enda, håper ikke det kommer heller!
Håper det går fort over for deg! :)

vat helt fin første svangerskap, bare kvalm siste. Og nå er jeg kvalm og kaster opp. alt kommer opp. lettere fortvila.

Kun vert kvalm med oppkast ein kveld, så eg er veldig letta;) Då kjente eg det komme mens eg satt å tissa, så det endte med tett vask som eg måtte skru oppatt:P Lite intr på å oppleve det igjen :P

Dette er HELT annerledes enn sist gang. Denne gang er jeg bare kvalm,kvalm og kvalm.. uannsett hva jeg gjør! sist gang gikk d i ekstrem trøtthet og hodepine de første mnd.

Syns det e også e positivt å være kvalm, tenker at det pga spiren og det er et godt tegn på at noe utvikler seg inni magen min :) Vi må være positive ellers blir d jo bare enda verr å enda lenger ventetid tror jeg. men, er letter sagt enn gjort når enn ligger over doskåla x ganger om dagen og natten :p

Uff da... håper det gir seg etterhvert. Jeg fikk et annet persperktiv på min egen svangerskapsplage nå.... (som bare er hodeverk).

Back
Topp