HELUUUUU

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Er det noen her???[8|][:-][8D]Kokooooo...nesten gjenklang [:o][:D]

Er innom her hver dag, men ikke så flink til å skrive innlegg [:-] Er det noen som legger inn noe, svarer jeg gjerne, hehe [;)]

Jeg er også innom hver dag, men har lite å fortelle[;)]

Vært på x antall visninger, ingenting som er for oss...baaaah!!

OOOUUUUUUUÆÆÆÆH!!!!!!!!!

Hmm.. Jeg er nå her. Sånn innimellom, iallfall. [8D]

Heeeey...folk jo..svar jo[8D] Jeg skal ikke akkurat si at jeg er så veeldig aktiv her inne men ...er nå innom å ser og svarer når jeg kommer på det[8|][:D]Hvordan går det da flickor??

Her tror jeg seriøst jeg har slått hodet i no hardt i løpet av uka for jeg har ikke kjøpt meg sjokkis[:-]
Jeg GIKK på butikken og kom hjem med en pose pottis( som jeg kanskje spiser en liten håndfull av[8|][8D]) og gomorgen youghurt som er på telbud måneden her..skjera???[8D]
Tipper det går fort over[8|][:-]

Jeg er her jeg og. Meeen det er litt hektisk her for tiden altså - og det går mest i det samme. Nytt for oss å ha skolegutt som har klokkeslett å forholde seg til - men mest gøy. OOog så er småtuppeluppene 1 uke i dag [:D][:D]

WEEEE gratulerer med 1 uke [:)]

ÅÅÅåÅÅÅÅÅÅÅ! Gratulere me 1 ukes småsnupper Julita!!! [:D][:D][:D]
Blir jo ikke bansyk i d hele tatt... [8D][8D][8D]
Komme rdet bilder også sånn at det kan rangle ennå litt mere i eggstokkene mine?!?!? [:)]

Ble jo helt forstyrra av Julita. Skulle jo si at jeg er nå innom innimellom jeg å! [;)]

Jeg glemmer at dette forumet er semiaktivt igjen! Men nå husket jeg det! Sitter litt på BV og utsetter å gjøre matteoppgaver.[8D]

Ellers er arbeidsmengden på studiet mitt enorm nå i starten, og siden jeg ikke har sittet på skolebenken på.. kremt.. mange år, så har jeg fullt opp med å ikke bli hengende etter. Får håpe jeg får inn studieteknikken snart, hvis ikke kommer jeg til å krepere. Tre år med dette kjøret klarer jeg ikke. Nå er det sånn at jeg SKAL klare det da, så får bare kjøre på!

Grattis med småpikene Julita! Står alt bra til med dere?[:)]

Titter innom. Ingentng skjer her eller jo vi hadde mega selskap for I forrige lørdag. Er fortsatt sliten.
Over og ut[8D]

Back
Topp