helti100dåttno...

Har handlet der, kjempefornøyd! Kort leveringstid, 4 dager tok det. :-D

Labambie skrev:
Har handlet der, kjempefornøyd! Kort leveringstid, 4 dager tok det. :-D

supert... skal handle til bursdagen til T, men da har jeg det ikke travelt :)

Men et lite tips til deg min venn, du finner masse av tingene til en brøkdel av prisen på ebay! Du kan også bestille ting som sjokolade med navn på med bilde av favorittfiguren på. Vi hadde Dora-sjokolade med snuppeluring sitt navn på til bursdagen hennes. Og sånne kaketoppere i rismel til muffinsene med Dora. Og masse annet småtteri man ikke får kjøpt her :P

Labambie skrev:
Men et lite tips til deg min venn, du finner masse av tingene til en brøkdel av prisen på ebay! Du kan også bestille ting som sjokolade med navn på med bilde av favorittfiguren på. Vi hadde Dora-sjokolade med snuppeluring sitt navn på til bursdagen hennes. Og sånne kaketoppere i rismel til muffinsene med Dora. Og masse annet småtteri man ikke får kjøpt her :P

men det tar vel lenger tid?
Har ikke shoppepenger før 12, og han har bursdag 24...

Jeg er fornøyd med de. De har en sånn haste sending om det er krise. Jeg måtte det og fikk pakken dagen etter =D Det er kostbart da =P

Dollface skrev:

Labambie skrev:

men det tar vel lenger tid?
Har ikke shoppepenger før 12, og han har bursdag 24...

Neida, det tar ikke mer enn ei uke å få ting fra England, jeg bruker den britske ebay'en :-D

hmmmm...

så var det valgets kval da... han vil jo bestemme selv...

"eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh............. jeeeeeeeg trooooooooooooooooooooor jeg taaaaaaaaaaaaaaar pusur jeg mammaaaa....."

pusur ja...

Labambie skrev:
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=garfield+party&_sacat=See-All-Categories

så mye lettere med en jente... rååååsaaaa...

Garfieldkake er vel ikke så vanskelig å lage jaffal...

Back
Topp