Helti100.no

*BalleFlass*

Elsker forumet
Noen som har bestillt derfra??? Fornøyd?[:)]

Har bestilt og er stråååålende fornøyd! Både med kundeservice, prisen, frakten og det at jeg fikk varene veldig raskt! [:D]

Kjempefornøyd[:D]
God service og rask levering.
Har bestilt mange ganger.. senest tidlig i januar[;)]

Åh så bra da[:)] Har en 2års dag som må planlegges[:D] men ser de er utsolgt for en god del ting [:(] det er litt synd[:(]

ORIGINAL: *BalleFlass*

Åh så bra da[:)] Har en 2års dag som må planlegges[:D] men ser de er utsolgt for en god del ting [:(] det er litt synd[:(]

De hadde salg tidlig i januar... så tipper det forsvant mye bursdagstæsj da[:-]
Jeg bestilte til to barnebursdager da... fikk 40% rabatt[:D]
Men send de en mail å spør når de får ting inn igjen du[;)] Det tar ca. 1 uke fra man bestiller til pakken kommer i posten.. så det går kjapt.

ORIGINAL: funny_bunny

ORIGINAL: *BalleFlass*

De hadde salg tidlig i januar... så tipper det forsvant mye bursdagstæsj da[:-]
Jeg bestilte til to barnebursdager da... fikk 40% rabatt[:D]
Men send de en mail å spør når de får ting inn igjen du[;)] Det tar ca. 1 uke fra man bestiller til pakken kommer i posten.. så det går kjapt.

ååååhhhh i see[:)] Da sender jeg en mail, er jo en stund til bursdagen da, men jeg liker å planlegge og få ting gjort tidlig [:D] Takk for svar[:)]

tok vanvittig lang tid når jeg bestilte fra dem. Var fornøyd med varene, men de kom frem i siste liten.
De brukte 6 uker på å sende det jeg hadde bestilt.

Fornøyd og fik varen rask.
skal bestile igjen,venter berre at dei skal få inn igjen cars serien[;)]
også må eg finne ut hva eg skal ha til mini som blir 2 år,ham på 3 som vil ha alt med cars.

anbefaler å ta en titt på denne nettsiden:

http://www.celebrateexpress.com/

De har masse temapakker, med alt man behøver av dekorasjoner, ballonger, og engangsutstyr til barnselskap, babyshower, voksenselskaper ect.

bestilte super mann effekter til bursdagen til rampen.
Kostet 350 kr for en stooor pakke med:

16 invitasjoner med konvolutt
16 tallerker
16 kopper
16 engangsskjeer
16 engangsunderlag til å ha under tallerkenene, med aktivitets greier på baksiden
32 servietter
en stor rød papirduk
3 ruller med krepp papir pynt
3 ruller med krussedull bånd
1 pakke med gullstjerner til bordpynt
2 borddekorasjoner
pose med blå ballonger med skyer
pose med gule ballonger
pose med røde ballonger
kakelys
1 heliumsballong

Back