Helt uvirkelig!

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Nei, det er bare helt sprøtt dette her [8D]
I går da jeg så alle de gratulasjonene som var til meg, så skjønte jeg liksom ikke helt at det var til meg.
Jeg har liksom gratulert alle andre, men denne gangen var det faktisk min tur til å bli gratulert med spire i magen!

Jeg sitter jo her med 2 positive tester, men jeg klarer likevel ikke helt å tro på de, tror bare at det er en feil[:-]
Men, begge er positive, så skal vel litt til at de er negative da? [:-]

Så til mandag skulle jeg ringe og få en akuttime, vedmindre legen min vil gi meg en time i løpet av uken, uansett så går det greit :)
Bare jeg får en tidlig UL, sånn at jeg kan TRO på testene mine [8D]

Vel, gratulerer alle og en hver for spiren(e) i magene deres [:D][:D]
Vi skal alle klare dette [:)]

GRATULERER SÅ MYE! [:D] Jeg klarer ikke å tro det er sant jeg heller. Det er lissom helt uvirkelig! Men gud så herlig!! [:D]

Gratulerer!! [:D][:D]Ja, jeg og føler d er helt uvirkelig!! d blir en herlig tid fremover[:D][:D]

Ja er helt merkelig[8D] Tatt 9 tester på 2 uker nå,alle er positive [8D][8D] Men gidder ikke tro på det allikevel,hehe![:)]

Får håpe man får UL til uka, å se ett bankende hjerteforhåpentligvis, så man kan tro det[:)]

Gratulerer alle sammen!!! :)
he he godt å høre at det er flere enn meg som syns at det er uvirkelig.
jeg har "bare" tatt to tester, men har en igjen og kommer nok til å ta den også.
kanskje en dag til neste uke...men jeg kommer ikke til å tro det før jeg har vært hos legen og hun bekrefter det. Har fått time 3. mai det føles som en eviiiigheet!!

er det foressten normalt å være litt svimmel?

Heeeerlig følelse dette [:)]

ORIGINAL: Eliz77

Gratulerer alle sammen!!! :)
he he godt å høre at det er flere enn meg som syns at det er uvirkelig.
jeg har "bare" tatt to tester, men har en igjen og kommer nok til å ta den også.
kanskje en dag til neste uke...men jeg kommer ikke til å tro det før jeg har vært hos legen og hun bekrefter det. Har fått time 3. mai det føles som en eviiiigheet!!

er det foressten normalt å være litt svimmel?

vet ike, men jeg er også veldig svimmel [:@]

Sliter med å tro det jeg også... har kjøpt en del nye G-tester bare for å være sikker [8D] Tar en hver morgen [:D]

Jeg liker dette forumet! Det er godt å ha et sted man kan sammenligne symptomer og dele erfaringer med andre etc. Da satser vi på at det er en av symptomene ved å være gravid:)

Back
Topp