helt utslitt

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
barna krangler ellers så skriker de. å nå har minste begynt å våkne i 4 tia på natta. holdt på sånn lenge nå. å de roter helt grusomt, skulle tro hu på 8 kunne rydde men neida.. barna har ingen respekt for meg i hele tatt :/ prøvde jo å forklare sambo en dag att jeg makter ikke å bære minsta hele dagen, bekkene mitt er ikke helt gått. men han skjønner ikke noe , går bare å kaller meg hormontrollet hver dag ler av meg!
holdt størsta hjemme i dag for att jeg var redd hun skulle kaste opp mere men jeg angrer det er ett underlig bråk her. åsså den kommentaren da hvordsan blir det når du ska være hjemme med TRE? hallo har disse barna respektert å hjulpet meg så men ... blir sfo å barnehage til høsten de trenger det begge barna. litt aveksling fra hjemmet.
Størsta skal løfte bære hjelpe lillesøster hele tiden å selvsagt vil ikke minste det , greie selv sier hun åsså er gråtinga i gang IGJEN!!!

Husarbeid går det meste av dagene til, å når sambo kommer hjem er jeg "ferdig" me dagens gjøremål å da ser han dumt på meg å sier jeg har også vært på jobb i dag skal ikke du hjelpe meg a?

sitter her som en zombie med fyrstikker som holder øya åpne, håper påska blir litt "roligere"

tro meg jeg har prøvd det meste !!!

*ROPE HØYT* må bare få ut litt agresjon!

uff, høres slitsomt ut [8D] sender deg en god klem jeg [:)]

*klemme på*

Hørtes veldig slitsomt ut ja.. Syns ikke det høres greit ut i det hele tatt at ei på 8 ikke hører og ikke hjelper til hjemme! Men jeg har ikke prøvd å få en 8-åring til å gjøre noe han/hun ikke vil da....

Kan du ikke sende bort barna et par dager og slappe av litt da? Eller la far stelle hjemme et par dager i påsken og besøke en venninne eller noe? Alle trenger litt tid for seg selv!

Stor kle, får du i hvertfall

ORIGINAL: bleiesmurfen

uff, høres slitsomt ut [8D] sender deg en god klem jeg [:)]

Uff, virker slitsomt. Hva med en liten streik i heimen? (ikke alltid det funker da)[8D]
Høres ut som du kunne trenge en aldri så liten "husmorferie" ja!

sambo skal rydde vakse hus før vi drar på hytta. så vi ikke kommer hjem til det bomba huset som aldri er noe hyggeli ...fått slappet av litt nå litj tupp har sove i to å halv time åhuset er så stille :)

Har en 2001 gutt her som ikke alltid er like dyktig til å rydde etter seg heller.

Blir det for ille her, så får han beskjed om at det går i søpla om det ikke ryddes opp, her funker den (fordi han VET jeg gjør det).

Vokste opp med ei mamma som til tross for at hun var verdens BESTE mamma, desverre tydde en del til tomme trusler, slikt gjennomskua vi jo vi unga, så da gadd vi jo ikke høre etter.

Er nok derfor jeg har vært VELDIG obs på at konsekvenser SKJER her i huset.

Håper du får slappet av i påska, og at mannen din ser forbi "hormonmonsteret" sitt og ser at kjæresten er kjempesliten.

De fleste mødre som går hjemme sier vel det at det er overtidsarbeid HVER dag, hjemmeværende mødre får tross alt aldri stemplet ut og gått fra jobb.

Ikke alltid disse mennene som jobber hver dag kommer på dette, for det at han ba om hjelp fordi han hadde vært på jobb hele dagen er han nok IKKE aleine om!

Sender deg masse klemmer, håper du får mulighet til å sette deg ned, legge bena høyt å bare slappe av med noe du liker i kveld, for DET fortjener du!

Back
Topp