Helt utslitt!

Kuami

Blir kjent med forumet
Jeg ligger nå på sofaen med lyset og tv-en av, noe som har blitt normalen nå siden jeg går inn i min 4. uke med migrene. Jeg tror jeg kanskje har hatt 3 dager i denne perioden som jeg ikke har hatt smerter.. Jeg er helt utslitt. Jeg har vært på jobb mellom 3-5 dager i uka i det siste, og det er samtidig som anfallene. Jeg kjenner jeg blir dårligere og dårligere for hver dag som går.. Skal til jordmor imorgen for å snakke om det kanskje vil være lurt å ta ut en sykemelding for 1-2 uker så jeg kan komme tilbake til hektene. Har hatt veldig mye problemer med jobben pga graviditeten..
Så det jeg lurer på, ville du tatt ut sykemelding om du var meg? Eller har du vært i en lignende situasjon? Føler meg så ensom i dette :(

Off då, hørres ikkje bra ut. Eg hadde definitivt prøvd meg på ein sykemelding. Du ska jo ikkje overanstrenge deg sjøl og så e der stor sjanse for at du ikkje prestere som du ska på jobben din som ikkje bare e dumt for deg, men også for dine kolleger. Snakk meg legen din og se ka dokk komme fram te. Masse lykke te.

Jeg har slitt med noe av det samme. Kvalme, ekstremt trøtt og energiløs og endel hodepine. Jobber nå 60% (annenhver dag) og det fungerer mye bedre enn da jeg jobbet fullt. Da var jeg bare fysisk til stede på jobb i slutten av uka, men kunne ikke brukes til noe.

Jeg har slitt med noe av det samme. Kvalme, ekstremt trøtt og energiløs og endel hodepine. Jobber nå 60% (annenhver dag) og det fungerer mye bedre enn da jeg jobbet fullt. Da var jeg bare fysisk til stede på jobb i slutten av uka, men kunne ikke brukes til noe.

Blir evt noe i den duren for meg selv. Men jeg har ikke en 100% stilling da, vel og merke! Men det betyr jo likevel ikke det at jeg ikke trenger tilpassing på jobb mtp arbeidsoppgavene! Men det er kjempe bra at det fungerer bedre, håper jeg og jordmor kommer frem til en løsning så det kan fungere like bra for meg :)

Off då, hørres ikkje bra ut. Eg hadde definitivt prøvd meg på ein sykemelding. Du ska jo ikkje overanstrenge deg sjøl og så e der stor sjanse for at du ikkje prestere som du ska på jobben din som ikkje bare e dumt for deg, men også for dine kolleger. Snakk meg legen din og se ka dokk komme fram te. Masse lykke te.

Er en veldig uheldig situasjon, Ja! Tenker nå det samme selv. Jeg presterer virkelig ikke like bra nå, som tidligere. Og det vet jeg at det ikke bare er jeg som føler på.. håper på at vi kommer frem til en løsning som er bra for alle parter! Tusen takk :)

Ja jeg ville forklart legen min hvordan jeg hadde det og kommet frem til noe med legen. Men hvis man ikke yter på jobb så har nok du og babyen det bedre at dere er hjemme og tar vare på deg selv. [emoji173]️ Så er det bedre å komme tilbake på jobb når du er i bedre form[emoji262]

Ja jeg ville forklart legen min hvordan jeg hadde det og kommet frem til noe med legen. Men hvis man ikke yter på jobb så har nok du og babyen det bedre at dere er hjemme og tar vare på deg selv. [emoji173]️ Så er det bedre å komme tilbake på jobb når du er i bedre form[emoji262]

Blir time hos jm imorgen, så ordner jeg meg nok legetime på fredag :happy: blir nok en sykemelding, så jeg kommer meg ut av denne fæle migrena. Vil heller da sykemelde meg 1 uke nå, og komme tilbake igjen i bedre form!:)

Blir time hos jm imorgen, så ordner jeg meg nok legetime på fredag :happy: blir nok en sykemelding, så jeg kommer meg ut av denne fæle migrena. Vil heller da sykemelde meg 1 uke nå, og komme tilbake igjen i bedre form!:)

Helt enig, og lykke til[emoji173]️ ta vare på deg selv så blir lille også tatt vare på[emoji173]️

God bedring! Høres ut som sykmelding er det beste nå.

Imponert at du har klart å holde ut på jobben så lenge! [emoji173] hadde migreneanfall til stadighet gjennom oppveksten, og vet selv hvor slitsomt det er.. man blir helt utslått!
En sykemelding er nok absolutt på sin plass, håper den hjelper [emoji173] masse god bedring!

Imponert at du har klart å holde ut på jobben så lenge! [emoji173] hadde migreneanfall til stadighet gjennom oppveksten, og vet selv hvor slitsomt det er.. man blir helt utslått!
En sykemelding er nok absolutt på sin plass, håper den hjelper [emoji173] masse god bedring!

Jeg må si at jeg er veldig imponert over meg selv! Men burde jo egentlig ikke presset meg så ille mye i første omgang heller :oops:
Men det ser ut til at det blir sykemelding da! Så får jeg kommet meg tilbake til normalen igjen!:cat:

Back
Topp