Helt utslitt.. og verre blir det.. *lang*

inamaria

Elsker forumet
Nå har jeg ikke sovet i det heletatt i natt, og jeg har vært to ganger på føden.
Første gang fra 00:00-00:45 ca. og andre gang fra 07:30-10:00 ca.
første gang hadde jeg 2 cm livmorhals og hun fikk inn en finger.
Andre gang hadde jeg 0,5-1 cm livmorhals og hun fikk inn to fingre.
Riene jeg har er modningsrier i følge JM. Det gjorde ikke saken akkurat bedre, for hvis dette helvettet er modningsrier så vil jeg ikke en gang tenke på pressriene.

JM mente at lillegutt mest sannsynlig ville komme i løpet av kvelden, så jeg håper hun har rett, for en til søvnløs natt klarer jeg virkelig ikke. sitter her og halvsover, men våkner jo til for hver gang det kommer ei rie da[:(]

uff stakkar deg[&o]
masse lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: Trønderveitja

Krysser fingrene for deg[:D] Det er absolutt verdet det når premien kommer ut[;)] LYKKE TIL!!!!!!!

[:)]

Huff, stakkars=/ Høres ikke noe godt ut.. Lykke til[;)][:D][:D]

huff føler med deg!![&:]
får håpe du er raskere enn jeg var med første ... tror jeg ikke skal si hvor lang tid det tok hos meg[;)]
krysser fingrene og tær og alt som er for at lillegutten din kommer i løpet av dagen!!
sender masse fødestøv!!!
       **          **
                *

Det er nok ikke så lenge igjen nå skal du se[:)] Lykke til!! Tenk snart har du den lille i armene:):)

Lykke til[:D]

Uff så slitsomt,hørte fælt ut,rett og slett!
Masse lykke til,sender deg masse fødestøv og håper han kommer snart![:)]

Nå er det jo forskjellig fra person til person, men pressrier er ingenting i forhold til modningsrier. Det er iallefall min erfaring. Kanskje det kan være en liten trøst. 'På en måte skulle jeg ønske jeg var i dine sko. Jeg vil også i fødsel. Vil hilse på prinsessa mi. Lykke til!!

Hoff... stakkar deg, vet akkurat hvordan du har det... såv ikke på 2 dager før Emilie kom. Hadde rier hvært 5 min i 2 dager så fikk liksom ikke slappa av heller.[:-] 
Men snaaart er lille nurket ute og du kan slappe av litt[:)]

Jeg ville ha epedural når jeg kunne få det og det var virkelig himmel, fikk kvilt litt før siste innspurt, og tro meg riene er mye værre en selve fødselen og press riene (skal ikke snakke for alle, men værtfall hos meg).
Så lykke til, dette karer du[:)] Helt jævlig når det står på, men glemt med en gang den lille ligger i armene dine[:)]

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

huff føler med deg!![&:]
får håpe du er raskere enn jeg var med første ... tror jeg ikke skal si hvor lang tid det tok hos meg[;)]
krysser fingrene og tær og alt som er for at lillegutten din kommer i løpet av dagen!!
sender masse fødestøv!!!
      **          **
               *

Hehe, JM var så grei å fortelle at det i verstefall kunne pågå i flere dager før fødselen starta skikkelig. følte det var det siste jeg trengte å høre, og visste ikke helt om jeg skulle grine eller le av henne[8D]

tusen takk for atøtte alle sammen [:)] godt med oppmuntringer nå kjenner jeg.

Uff det høres ikke noe godt ut[&:] Men husk snart så har du babyen din i armene Lykke til

ORIGINAL: a1989

Uff det høres ikke noe godt ut[&:] Men husk snart så har du babyen din i armene Lykke til

sender melding til deg og min andre sladrevenn når fødselen er i gang [:)]
takk takk[:)]

Lykke til! Heldig som er i gang, iallefall!! [:)] Som flere har skrevet over, er også min erfaring at modningsriene er verre enn pressriene! Uten smertestillende er kanskje smertetoppen noe høyere på pressriene, men du får lov å være med å presse, og det husker jeg at jeg opplevde som befriende de to forgje gangene! Håper ikke det tar for lang tid før babyen din bestemmer seg for at NÅ vil den ut!! Lykke til!! [:)]

masse lykke til[:)]
Jeg sier som noen nevnte over her at pressriene er ingenting i forhold til riene. Vil si det er tyngst fra ca 7-8 cm og opp til 10 cm.
Når du får presse er det bare å jobbe med kroppen, la den bestemme når og hvor lenge du skal presse.
Husker jeg var overlykkelig da jeg følte for å presse sist gang[:)]

Er godt at det er i gang da!! Håper ikke du blir gående for lenge..
krysser fingrene for at det går fort jeg hvertfall:)
Lykke til med kvelden og riene! Bra du klarer å slappe av innimellom:)
Er bare kroppen som kan gjøre jobben nå:)

Det skjer nok noe snart inamaria! Håpe det går unna etterhvert [:D]

Pressriene er jo bare himmelen i forhold til intense riene som kommer i forkant...[:D]

Krysser fingrene for deg[:D] Det er absolutt verdet det når premien kommer ut[;)] LYKKE TIL!!!!!!!

Back
Topp