Helt utrolig sulten!!!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Det er helt sprøtt å sulten jeg er for tiden. Uansett hvor mye jeg spiser så MÅ jeg spise iallefall hver 3. time, ellers føles det som om jeg har sulta meg i lengre tid. Måtte ta meg en ekstra matpause på jobb og kasta meg over kjøleskapet når jeg kom hjem. Vil dette fortsette helt til slutten av sv.skapet? Kan jo bli spennende å se hvor svær jeg blir da.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hehe sånn med forje. Kunne spise 7 skiver til lunsj å var enda ikke mett.. Det stoppet ikke så jeg la på meg nesten 30 kg jeg. Denne gang holder jeg meg heller sulten :)

Hjelpes :D tror e må finne noe sunt å knaske på da. Fungerer jo ikke når jeg blir så sulten, men er jo ikke mange munnfullene som skal til før jeg føler det hjelper heller. Kaninfor here I come! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er også utrolig sulten for tida.. hadde med meg ekstra skiver og en appelsin på jobb..

Jeg er også kjempe sulten. Spiser dobbelt så mange måltid som før, selvom det ikke er så mye på de mellommåltidene da, men problemet er at jeg blir kjempe kvelm når jeg blir sulten! Spent på hvor mye jeg kommer til å ese ut også!!

Jeg må spise hver 2-3. time for å unngå kvalmen, men trenger ikke nødvendigvis være må mye. Blir noen matpauser på jobb :)

Hehe sånn med forje. Kunne spise 7 skiver til lunsj å var enda ikke mett.. Det stoppet ikke så jeg la på meg nesten 30 kg jeg. Denne gang holder jeg meg heller sulten :)

Samme her :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kjenner jeg blir litt mesunnelig :p
Jeg får nesten ikke noe mat i meg pga kvalmen :( har sååå lyst å kunne spise nett det jeg vil.. Men ender som regel opp med at det blir en bit og to..så klarer jeg ikke mer..

Jeg er også konstant sulten, men jeg er kvalm 24/7 i tillegg så jeg må ha i meg bittelitt hele tiden for ikke å spy.. Kjedelig å ha spist middag også er det klar for mer mat rett etterpå:p

Har det på akkurat samme måten! Nesten konstant sulten! ;-)

Back
Topp