Helt uten symptomer?

Cambi86

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som ikke har symptomer i det hele tatt?

Blir helt matt, for det eneste jeg kjenner er "menssmerter/murringer" så føler at mensen skal komme hele tiden[emoji20]

Utenom dette så har jeg absolutt ingenting... hadde ett par dager med veldig følsomme brystvorter, men de forsvant like fort som de kom[emoji57] føler meg ikke mer trøtt, er ikke kvalm, ikke oppblåst... Ingenting... Å det skremmer meg[emoji29][emoji29][emoji29]

Noen flere som har det slik?

Er det flere enn meg som ikke har symptomer i det hele tatt?

Blir helt matt, for det eneste jeg kjenner er "menssmerter/murringer" så føler at mensen skal komme hele tiden[emoji20]

Utenom dette så har jeg absolutt ingenting... hadde ett par dager med veldig følsomme brystvorter, men de forsvant like fort som de kom[emoji57] føler meg ikke mer trøtt, er ikke kvalm, ikke oppblåst... Ingenting... Å det skremmer meg[emoji29][emoji29][emoji29]

Noen flere som har det slik?
Eneste jeg kjenner og har kjent siste uken er harde ømme bryster. Bittelitt snåkvalm av og til hvis jeg "legger godviljen til"[emoji4] Jeg velger å være happy med det jeg og håper jeg er en sånn som ikke merker så mye til et svangerskap. Første gang, så jeg aner jo ikke hvordan kroppen vil reagere. Eneste jeg vet er at jeg generelt har lite hormonelle plager i fht PMS osv, så tenker kanskje det kan ha en sammenheng. 5+2 i dag

Jeg også har det slik, men jeg nyter hver dag. Bare litt murringer og føler meg akkurat sånn jeg bruker rett før mens.
Jeg tenker at jeg vet uansett ikke hva dette svangerskapet bringer og jeg skal nyte alle dagene jeg føler meg i bra form og ta én dag om gangen og gjøre det beste ut av situasjonen dersom jeg får plager senere. Så lenge du har fått positiv test og det ikke kommer store mengder blod er nok alt i skjønneste orden [emoji4][emoji173]️

Merker ingenting ;) Prøver å nyte det, men vurderer å bestille en tidlig ultralyd slik at jeg slipper å gå til uke 18 og ordinær ultralyd før jeg får bekreftet at det bor noen der :D

Har ømme bryst som eg er ganske sikker på at vokser[emoji28] Og mensmurringer, så frykter mensen, men tror det bare er at ting skjer inni der:) Og som Nyttårsbaby19 skriver, er eg småkvalm av og til når eg legger godviljen til[emoji28] i tillegg til litt svimmel av og til... men det kan jo like gjerne være for at eg bør både spise og drikke litt mer i den travle jobbhverdag[emoji85]

Jeg har aldri i noen av mine 10 svangerskap utenom mitt første som gikk bra, hatt så lite symptomer som nå. Puppene er ikke ømme, har bare vært småkvalm idag (kanskje fordi jeg kjenner ekstra godt etter). Er ikke like hissig lenger som for en uke siden heller.... Men graviditetstestene blir sterkere og sterkere så.. Er like normalt å ikke ha symptomer som å ha. Nyt det før de kommer ramlende over deg [emoji28]

Ingen tegn her heller, hadde ikke med 1. heller, fikk bare opphovns bein på slutten.
Forresten, ørlite lettere irritert på sambo, men d kan være tilfeldig. [emoji16] Vi er nok heldige.

Back
Topp