Helt umulig å sove.. :S

vesla87

Gift med forumet
Og denne gangen var det meg... ikke snuppa... Har liggi å vridd meg og hatt vondt i hele natt. Men tror det bare er psykisk... Ligger bare å tenker på at jeg skal jobbe til helgen... Gruer meg.. Vet ikke hvorfor?!!! Jeg trives jo kjempe godt på jobben... Den timen jeg klarte å sove lå jeg bare å drømte at jeg skulle begynne på en ny jobb.... Også har jeg hatt skikkelig vondt i magen som jeg har dårlig samvittighet for noe, men jeg har jo ikke peiling på hva det er? Jeg har jo ikke gjort noe?!!!! Uff, sliten... [:'(] blæh 

Uff, ja det er forferdelig vondt å ha det slik.

Jeg følte det også på samme måten når jeg jobbet i 8 uker nå.. Før jeg skulle begynne å jobbe hadde jeg utrolig dårlig samvittighet, og klarte ikke helt roe meg..

Tror det er helt normalt å ha det slik, og det er nok en del av den prosessen og skulle "forlate" de små etter så mange måneder.

MEN; det gikk over for meg når jeg hadde begynt å jobbe.. De første dagene dro jeg på jobb med tårer i øyekroken..
Jeg er kjempe glad for at jeg jobbet i disse 8 ukene, og Leon, pappan og jeg har hatt kjempe godt av dette [:D]

Lykke til...

det er nok mamma-hjerte ditt som kjemper mellom hva som føles rikitg og ikke riktig.. 

Og ingen kan si noe om hva som er riktig elelr ikke riktig for DEG.. det kan kun du kjenne på..

Jeg tror nesten alle kjenner litt på den dårlige samvittigheten når de må tilbake i jobb.  Man er jo vant til å være der for barnet sitt hele tiden..  og man tenker fort sånt som: hva om hun gråter og trenger meg og jeg ikke er der??

Snart har du vent deg til denne nye "tiden", hvor du er på jobb, og så kommer hjem til snuppa di..

dette er en del av "seperasjons-prosessen" og ofte er den værre for mammaen enn for babyen.

Snuppa di kommer til å ha det kjempebra selv om du e rpå jobb!!

Stor klem

Uff, da må jeg jo igjennom denne prossessen flere ganger da? For nå skal jeg bare ta 2 vakter i mnd kanksje, jeg begynner ikke fast før i mai [&o]Men uff ja.. Er vel den seperasjonen tror jeg... [&o]

Back
Topp