Helt ubrukelig sliten

mommy2be

Betatt av forumet
Uff håper dette gir seg snart! Kommer meg akkurat gjennom vakten på sykehuset. Rett hjem, en liten brødskive, så kollapser jeg to til tre timer på sofaen. Ødelagt resten av dagen.

Godt det er siste dagen i morgen på en lang uke. Så er det fri til mandag kveld.

Pass på deg selv og den lille og ikke kjør deg for hardt, ingen av dere vinner på det :happy: dessuten er det ingen som klapper deg på skulderen når du er utbrent.

Hva med litt tilrettelegging på jobb?

Håper du får ladet batteriene litt i friperioder din:dead: <3

Slik har jeg hatt det i en måned og to, nå er jeg 50% sykmeldt og det er et annet liv! Sover fremdeles mye, er bunnlisten osv, men jeg holder hodet over vannet :-)

Jeg kastet inn håndkle og er nå 40% sykemeldt. Lærte for leeeeenge siden at ingen gir deg klapp på skulderen for å være snill pike. Dette er jo bare for en kort periode og jeg kommer jo tilbake :)

Men er dere sykemeldt da? Eller går dere på svangerskapspenger?
Har 75% stilling og en 21% for sommeren for å fylle opp. Får tilrettelegging i form av flere pauser. Men de kan ikke gi noe mer uten evt sykemelding. Jeg er helt ny så rett på sykepenger har jeg ikke. Men nå er helvetes uka over så håper neste uke med litt variert turnus går bedre.

Men er dere sykemeldt da? Eller går dere på svangerskapspenger?
Har 75% stilling og en 21% for sommeren for å fylle opp. Får tilrettelegging i form av flere pauser. Men de kan ikke gi noe mer uten evt sykemelding. Jeg er helt ny så rett på sykepenger har jeg ikke. Men nå er helvetes uka over så håper neste uke med litt variert turnus går bedre.
Vanlig sykemeldt :)

Jeg jobber 80% og måtte kaste inn håndkleet for 3 uker siden. Hadde null å gi da jeg kom hjem og med en liten frøken hjemme så er ikke det så lett. Nå hat forsåvidt kvalmen økt litt på og jeg er trøtt som en sokk. Er sykemeldt en uke til før jeg skal ha møte med arbeidsgiver ang sv.penger.
Har rett og slett nok med å komme meg opp av senga om dagen. At det skal være så mye tynnere andre gangen :(

Back
Topp