Helt tappet for energi

Mammy

Betatt av forumet
Er igrunn ikke veldig trøtt på dagen, men er heeeelt tappet av energi. Alt er et ork. Slitsomt:-( uggen også. Trøtt og men det blir jeg av null energi.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Akkurat sånn føler jeg det og :( Orker nesten ingenting.. vil bare ligge i senga :( Er så fælt å føle det sånn.. og jeg har så dårlig samvittighet for 3 åringen... Får virkelig håpe det tar seg opp om ikke så lenge :)
 
Dårlig samvittighet her og. Orker nesten ingenting. Bare det å gå er et ork. Blæææ

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Samme her. Er såvidt jeg orker å bære veska mi i butikken. Og jeg henger over handlevognen istedet for å kjøre den. Ser veldig dumt ut :p
 
Tell me 'bout it!

Ser ut som et bomba horehus her for tiden :(
 
Jeg kjenner til følelsen, selv om jeg ikke har kommet dit selv ennå. Husker en episode da jeg lå på sofaen og kjente at jeg var tørst, vannglasset sto ved siden av meg, men jeg måtte diskutere lenge med meg selv hvorvidt jeg orket å løfte armen og hodet for å drikke! Haha! Det var ikke like ekstremt hele tiden da, heldigvis, og på dagen da jeg rundet 12 uker var det som å skru på en bryter - plutselig var energien tilbake igjen! Slik har det vært alle gangene jeg har kommet så langt, håper det skjer for dere også!
 
Vet hvordan du har det, sukk! Når man sitter på jobb, og nesten sovner sittende! Det blir heldigvis bedre etterhvert :)

Jeg synes kvalmen er så ubehagelig, kan liksom ikke gjøre så mye med den.. Mariekjeksen står på nattbordet! :)
 
Det verste er at når jeg blir kvalm så blir jeg så skjelven i kroppen også! Kaldsvetter og blir helt tømt for energi! We grusomt... Er jo verdt det, men håper det gir seg!
 
helt tapet for energi, alt er et ork.. hehe..
 
Det verste er at når jeg blir kvalm så blir jeg så skjelven i kroppen også! Kaldsvetter og blir helt tømt for energi! We grusomt... Er jo verdt det, men håper det gir seg!

Jeg har det og sånn. Når det kommer, da vet jeg at jeg må finne do fortere enn svint.
 
Jepp, utslitt! Lekeland i går og aking med barna i dag!! Begynte å tro det var aldern som slo til :p
 
Det verste er at når jeg blir kvalm så blir jeg så skjelven i kroppen også! Kaldsvetter og blir helt tømt for energi! We grusomt... Er jo verdt det, men håper det gir seg!

Samme her. Gått å følt meg dødssyk i flere uker. Ikke det at jeg et så kvalm at jeg kaster opp, men mye annet. Ekkelt. Blir vel bedre:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Men hvor sliten er det normalt å bli`?

Jeg føler meg helt utmattet. Sovner på sofaen hele tiden, bena og armer og resten av kkroppen føles som gele. jeg får hjertebank, og holder på å begynne å grine når jeg tenker på at jeg skal dusje fordi det er så slitsomt. Er så tung i kroppen, og jeg har hunder som skal ut. Idag har jeg måttet rydde litt, sambo har gjort mest men noe "må" jo jeg også ta, liker ikke å skyve alt på han, som har laget middag og ryddet opp og vasket hele kjøkkenet og støvsuget og vasket alle gulv osv. Men å tørke litt støv og rydde sofaen var da det minste jeg kunne gjøre, men han rakk å gjøre alt det andre på samme tiden som jeg gjorde mitt, for jeg måtte bare sette meg ned og hvile for det bare gikk ikke.

Skulle se film igår og idag, sovnet flere ganger. Det er umulig å løfte armene opp og brette klær fordi armene blir så slitne, klarer ikke å stå oppreist, klarer ikke å bære vesken min, henger over handlevogna og er helt i zombiemodus, følger ikke med på noe, sliter med å ha en samtale og bare ligger på sofaen og enten sover, halvsover og prøver å være med. Fryser støtt gjør jeg også.

Er dette normalt? Ja/nei? Er det noe å gjøre med det? Noe tilskudd eller noe? Mangler jeg noe? Tar sånn komplatt tilskudd for gravide i 1. trimester.
 
Back
Topp