Helt sykt!

Dr0ps

Betatt av forumet
Marsjentene har 1100flere innlegg enn oss!! Nå må vi iverksette tilak for å bli en aktiv og sammenspleiset gjeng her altså!! Hva skal til for at DU blir mer aktiv?!

jeg tror nok kanskje FB har litt av skylden der. Jeg prøver å være begge steder.. :)

Jeg tror også at facebook har noe av skylden for det. Er desverre selv litt mere inne på facebook, men SKAL bli flinkere til d fra nå av:):)

Jeg er her like mye som FB=) Så jeg har ikke dårlig samvittighet=D Men jeg har ikke lagt inn innlegg for føler folk gjør det mest på FB og at det er lettere å kommentere der inne enn her gjerne?

Sitter her med dårlig samvittighet nå ja. Jeg leser mye på bv, både på februar og på generell, men er nok dessverre ikke den som svarer så mye. 
Som Thesso sier, jeg skriver heller innlegg og svarer på fb, siden det går mye kjappere.

Dessuten så er det noe klikk med bv på mobilen min, så jeg får ikke til å svare på innlegg når jeg bruker den. Lurer på hva som er feil jeg.. :/

Sånn var det inne på min andre termingruppe når fb tok over også! Helt greit med fb, litt rotete og uoversiktlig bare.

Huff, jeg skal skjerpe meg! Er alt for flink til å bare være på FB og gå inn her, men uten å logge på :/

Back
Topp