Helt stille

silke

Gift med forumet
Ja ja så hadde jeg gått glipp av all morroa her i kveld [:(] Nå sitter jeg her i natta å hører duren fra pcèn..... Ikke noen på?

HALLO!!!!!!!

Har nå kost meg litt jeg og. Mannen og jeg. Fått snakket ut litt om ting jeg har irritert meg over. Det var fint. Han er jo veldig søt når han vil da [:D]

Har les gjennom trådene her i kveld og hi hi jeg er med i gjengen. Syntes det var kjemp kjekt. For denne gjengen er helt fantastisk flott. Men jeg ønsker da å utvide den ytterligere med de 300 brukerene av BV. Så dere kan bare prøve å rakke ned på oss. Vi er nemeligt mange [;)][;)][;)]

Ellers ja hater gamle sure grettne folk. Ble faktisk stoppet av en eldre men en gang, han prøvde å kjøre på meg, Sint som en okse begynte han å skjelle meg ut. Jeg spurte da om det var lenge siden han hadde hatt seg med kona hi hi. Han ble ikke net blidere nei [:D]

Ellers er skuffen fylt opp med sjokolade, bare velstand altså.

Men jeg savner dere frykteli...[:(][:(][:(]

VÅKNE OPP!!!!

ååh.. Hvordan går det med babyen i magen din?? Nå er det ikke lenge igjen. Så utrolig spennende Silke!!! Så kjedelig at alle tydeligvis lå å sov i natt!! men nå sover vel du tenker jeg..

He he he. Utrolig bra da!! Jeg får aldri sagt det jeg vil i slike situasjoner!
Fint at dere fikk snakket ut da. Håper du får en fin dag og baby armene snart[:)]

må være deilig å få pratet ut med mannen din.. her i huset er vi ikke så flinke å fortelle hverandre om ting som plager oss, men når vi får rotet oss til det så får vi det alltid så mye bedre etterpå... hmm... det hadde vært et bra nyttårsforsett... å bli flinkere å si fra. Nåja, jeg kan starte nå jeg[;)]

Vi er i alle fall her nå... føler meg som en av gjengen jeg også[:D] En fin gjeng!

Back
Topp