Helt sprekkferdig!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hei jenter! Lurer på om det er andre her som synes magen har vokst noe veldig i det siste? Min mage har bare tatt helt av og i dag har den vært skikkelig hard og trykkende. Må avogtil bøye meg litt bakover når jeg sitter for å strekke ut magen og puste ordentlig godt inn og ut .. Kjenner masse liv og nyter det å være gravid, men føler meg rett og slett sprekkferdig! Noen andre som har det på samme måte? Er 28+5 på vei.

Ja!! Spesielt i dag faktisk - føler at jeg er bare helt "stappa" på en måte, magen er hard og jeg klarer ikke å sitte fremoverbøyd lenger.. Halsbrann hver kveld!
Men hos meg er magen veldig høy, har vært sån i begge tidligere sv.skap - men vet at den synker ganske mye etter rundt uke 36..

Føler også at magen har blitt stor ja, og at jeg er stappa hele tiden, selv om jeg er sulten... Skal på vekstkontroll til jordmor på mandag, får se hva hun sier.

uff ja i dag føler eg mer svær.. alt er tungt og kvar gang eg bøyer meg så gulper eg.. helt forferdelig.. beste er å ligge godt bakover. føler meg aldri sulten og puster som en kval..
og eg er bare 27+1... huff.. i dag føles det LENGE igjen...

Godt å høre andre også føler seg litt "gnudd" innimellom. Hos meg varierer det veldig fra dag til dag! Rart. Noen dager er magen myk og mindre enn andre dager da den er steinhard og trykkende. De dagene den er skikkelig hard er det nesten vanskelig å puste når jeg ligger og jeg får lett halvbrann.. huff, skal ikke være lett! hehe... Godt å få litt sympati av de her inne og andre rundt meg da :) men alt i alt, er det jo skikkelig koselig å være gravid! Tror det å være litt gnudd av og til er helt normalt :)

Back
Topp