Helt sprekkferdig!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hei jenter! Lurer på om det er andre her som synes magen har vokst noe veldig i det siste? Min mage har bare tatt helt av og i dag har den vært skikkelig hard og trykkende. Må avogtil bøye meg litt bakover når jeg sitter for å strekke ut magen og puste ordentlig godt inn og ut .. Kjenner masse liv og nyter det å være gravid, men føler meg rett og slett sprekkferdig! Noen andre som har det på samme måte? Er 28+5 på vei.

Jeg er sprekkferdig, og "bare" 10 uker igjen.

JAAAA :P
Det kom i helga, den sprekkferdig-følelsen. At jeg spiser to biter av noe og er stappmett fordi det er så trangt der og jeg lurer på om jeg skal sprekke.. Ohmy.. :p

Merker godt at magen at magen begynner å ta helt av nå i voksingen. Må lene meg bakover når jeg sitter, og det er rart å kjenne brystene hvile på magen!! Den går jo ut nå rett under brystene, synes det er en merkelig ting! Og kjenner nå at tyngdekraften tar tak i magen på en helt annen måte, spesielt når jeg er ute og går -magen blir liksom dratt nedover, og det gjør at alt føles tyngre. ...og verre skal det bli, hehe!

Back
Topp