Helt sprøtt!

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Tror ikke det var et dumt valg av meg å bestille meg en slik doppler. For jeg fant nemlig hjertelyden til den lille reka som ligger inni magen min nå! :D Skikkelig rart, men også samtidig veldig godt for da kan jeg slappe mer av med at det faktisk er et liv inni der :)

Så kjekt hvor langt er du på vei?

I følge den ene appen er jeg 7+3 og den andre appen sier 7+4 så jeg vet ikke helt hvem jeg skal gå etter :p samtidig som jeg ikke er lenger på vei trodde jeg ikke at jeg skulle få høre noe heller..

I følge den ene appen er jeg 7+3 og den andre appen sier 7+4 så jeg vet ikke helt hvem jeg skal gå etter :p samtidig som jeg ikke er lenger på vei trodde jeg ikke at jeg skulle få høre noe heller..

Oi da var du heldig! Ikke vanlig å høre den allerede i uke 7! :)

Oi da var du heldig! Ikke vanlig å høre den allerede i uke 7! :)

Hehe, ja nei veit du, er mye mulig jeg tar feil også. Jeg er nokså tynn av meg, men at jeg hørte en hjertelyd er jeg ganske så sikker på. men har i ettertid lest at det kan være min egen jeg hører også :p er ikke noe ekspert på dette!

Har en ubrukt til salgs, fikk den her om dagen men bestemte oss for å ikke bruke likevel.

Vår hjertelyd er gjerne sånn *bank bank*, mens reka sin lyd er mer *svosj svosj*.. Det var slik jeg fant ut at det var den lille sin jeg hørte og ikke min egen☺

Så spennende! Jeg har akkurat bestilt en sånn jeg også, gleder meg til å prøve :-) Er 7+0. Hvilken type bruker du?

grattis med å finne den så tidlig :) Dersom du er førstegangsgravid tviler jeg på at det var akkurat babyen du fant dog ;) Jeg er 2.gangs, og fant min først 9+4 :)

Sniker fra juli :)
Kan være greit å sjekke youtube for å se hvor langt ned du må og hvordan det høres ut. Husker jeg måtte innom å se en video før jeg fant min 10+3, da lå den laaaangt nede ved skambeinet. Her er f.eks hvordan hjertet høres ut :)

Vår hjertelyd er gjerne sånn *bank bank*, mens reka sin lyd er mer *svosj svosj*.. Det var slik jeg fant ut at det var den lille sin jeg hørte og ikke min egen☺

Hvor langt var du på vei når du fant det da? :)
Er godt mulig det var min ja. Den var ganske rolig også, trodde den skulle høres raskere ut :p Men jeg gir ikke opp fordet. Venter ei stund til og prøver på nytt da jeg er enda litt lenger på vei :)

grattis med å finne den så tidlig :) Dersom du er førstegangsgravid tviler jeg på at det var akkurat babyen du fant dog ;) Jeg er 2.gangs, og fant min først 9+4 :)

Hehe, er akkurat det! :p jeg har nok vært for kjapp på avtrekkeren med å tro at jeg fant lyden til babyen ;) jeg gir det litt tid og prøver på nytt da jeg er lengre på vei :)

Sniker fra juli :)
Kan være greit å sjekke youtube for å se hvor langt ned du må og hvordan det høres ut. Husker jeg måtte innom å se en video før jeg fant min 10+3, da lå den laaaangt nede ved skambeinet. Her er f.eks hvordan hjertet høres ut :)

Ja jeg har nok vært for kjapp på avtrekkeren med å tro at det jeg fant var den lille ;) var innom youtube seinere og sjekket og det var ikke helt det samme som jeg hørte. Men jeg gir det noen uker til og prøver på nytt da :)

Ja jeg har nok vært for kjapp på avtrekkeren med å tro at det jeg fant var den lille ;) var innom youtube seinere og sjekket og det var ikke helt det samme som jeg hørte. Men jeg gir det noen uker til og prøver på nytt da :)

Ja, jeg syntes heller ikke det var så lett i starten det der :) Hørte den først en gang i uke 10, så en i uke 11, så ingenting i uke 12 og neste gang i uke 14. Hehe, så man må være tålmodig ganske lenge! Men uansett er den god å ha underveis :)

Back
Topp