Helt SKUTT om dagen...

Kraaka

Gift med forumet
Nå har jeg mannet meg opp og har vasket og ryddet på rommet til sønnen min.. Fy fader...er så sliten..... helt daff!!
Er da ikke så stort det rommet mener jeg..

Men sånn er det om dagen..... akkurat som om lufta har gått ut av meg liksom... Husarbeid og alt er et enormt tiltak...og jeg pleier ikke å være sånn!!!
Er slapp og ikke noe ser ut til å ville dra meg i gang hvis dere skjønner??

Er jeg alene, eller er det flere der ute??

Du er nok ikke alene. Dette er mitt andre svangerskap og det er ikke mye som kan sammenlignes med det forrige. Da var jeg frisk som en fisk i alle 9 mnd. Til og med samme dag som sønnen min kom gikk jeg tur i fjellet, vi ryddet i boden og jeg bærte litt boss og rot i bilen og kjørte det bort.
Men dette svangerskapet har jeg vært dårlig de første månedene, kvalme og tretthet. Nå har jeg kommet meg betraktelig fra det, men kjenner at etter en dag på jobb er det ikke mye overskudd igjen. Men tror nok det har med at jeg denne gangen ikke kan hvile når jeg føler for det, og ikke kan sove ut og slappe av i helgene, har jo en vilter gutt som jeg må ta meg av. Tror nok det er grunnen til at jeg er trøtt og sliten for tiden.

Jeg er også sånn. Er bare 5+5 uker på vei, men jeg har ingenting å gi. Ryddet i klesskapet mitt i går, og ble helt utmattet. Det er kjempe slitsomt når det er sånn. [&:] Håper du får tilbake kreftene snart. Klem

Godt at jeg ikke er alene...føler meg så lat og lite til nytte liksom.
Var drit trøtt i begynnelsen..kunne sove døgnet rundt... det gav seg, men jaggu har det ikke kommet tilbake.

Det dummeste med det hele er at jeg begynner å føle meg misslykket... ikke sånn deppa liksom, men "duger liksom ikke til så mye følelse"(for å kalle det noe..hehe)!

Men digg å endelig få tatt rommet i dag.... vasket badet i går..... så babysteps.....babysteps....[:)]

Jeg kan kanskje muntre deg opp med en historie angående min trøtthet.... Sitter og jobber på kontor og ringer kunder hele tiden. Her en dag sovnet jeg mens jeg pratet med en potensiell kunde, også sa jeg halvveis i søvne ".....gå tur......". [8|] Lurer på hva han trodde om meg. Slang på røret jeg, og ble drit flau..... Men jeg ler av det nå etterpå.

Men det er litt slitsomt å være så trøtt, jobbe 8,5 time per dag og at sjefen ikke vet om dette enda. Må liksom stå på 100% hele tiden (prøver ihvertfall....) [8D] Men alt går! [:)]

Vet akkurat hvordan dere har det!! Og jeg jobber ikke en gang, går bare hjemme, men får ikke gjort en dritt alikevel! føler meg skikelig lat.. stakkars typen som jobber hver dag, og kommer hjem til bare rot! hehe...

you are not alone[:D]

Er det bare Jeg her som er mere opplagt enn på lenge... ???????[:D]

Å! Jeg føler med deg. Jeg er bare 15 uker og er ufattelig sliten (føles nesten som jeg skal besvime bare jeg går opp en trapp!). Når jeg kjører bil må jeg gå ut og lufte meg flere ganger for å våkne litt. Lurer på hvordan det skal bli når jeg er så sliten allerede. Håper energien din kommer tilbake!

er ganske så sliten til tider... noen dager er selvfølgelig verre enn andre.
men merker godt at æ e mere trøtt om dagen.[&:]kunne sikkert sove hele dagen om æ hadde anledning til d.

Nei, Dorothy_1,du er ikke alene om å være mer opplagt enn på lenge[:D]

Har rydda alt av skap i huset,hele kjellern,vaska,strøke og ordna alt av tinga til babyen så nå er det klart og i tillegg er jeg en skikkelig morgenfugl så syns ting er helt topp nå jeg[:D]
MEN,ting er tungt å,og blir sliten og trett jeg å,er ikke noe turbo hele dagen,hviler meg innimellom da[:D]

Du er ikke alene nei! Jeg er sykemeldt 40 % for å roe litt ned nå. Kjenner at det hjelper litt....

Du er ikke alene.. absolutt ikke.. Det hele begynner jo med at det er et tiltak å komme seg ut av senga.. hehe
Alt fra å bare ta oppvasken til å støvsuge, det er sinnsykt slitsomt. Blirr skikkelig daff i kroppen av å gå gravid jeg...

Samma her også! Men har masse overskudd til å sitte med lap-toppen på fanget å lese gjennom hva som blir skrevet på forumet hver dag...hehe [8D]

Back
Topp