Helt sjokka jeg...

Kleo

Glad i forumet
En gutt jeg passet fra han var 6 uker er nå 19 år og har vært frisk og fin hele veien. De har nettopp i dag fått vite at han har kreft med spredning, og jeg som jobber med akkurat den diagnosen vet at det ikke kan gjøres noe med. Akkurat nå vet jeg mer enn de stakkars og sitter her helt sjokket. Stakkars lille gutten jeg passet og hadde som nabo i alle år har en så alvorlig diagnose. Tårene renner, og jeg er helt svimmel og uvel jeg... Har så lyst til å holde rundt han og si det går bra...[:(][:(][:(]

uff, kan kun si at jeg føler med deg.
Håper det går bra. :(

Så forferdelig[:(] Bare 19 år! Det er helt umenneskelig!

ånei[:(] så ufattelig trist[:(]

Takk fo dere leser, måtte bare få det ut her. Kan jo ikke snakke med noen om det enda siden det kun er de og jeg som vet det enda.

Du som kjenner meg her inne fra før må IKKE si noe videre til noen der vi kommer fra. Ryktene går så fort også vet noen noe plutselig. Når man begynner å snakke om slike ting er det noen som sier noe og noen noe annet også kommer ting frem feil. Dette skal IKKE ut før vedkommende sier noe selv. Ikke si noe til søsken eller familie er dere snille.

Det er så fælt og grusomt når unge mennesker blir rammet. Har selv en venninde med kreft m spredning til lever, hun er like gammel som meg og har et barn som er like gammel som min.
Urettferdig er det.
Jeg ser ingen mening i at så unge skal bli frarøvet livet sitt på denne måten.. Det er bare rett og slett så brutalt forferdelig.

Det er helt forferdelig med de som er unge og dør av ett eller annet. Det er selvfølgelig ille med eldre også, men det er mer urettferdig med de som har hele livet forann seg. Jeg synes det er så jævelig hver gang vi har yngre folk med kreft på jobben, hvertfall når det ikke kan gjøres noe med. Nå er det jo enda nærmere siden jeg kjenner de utrolig godt.

Ja, det er jævlig uansett alder absolutt...
Det må være en tøff jobb du har.. Håper iallefall han får masse hjelp og støtte fremover nå og at han vil kunne leve lengst mulig uten smerter..

Ja, det håper virkelig jeg også. Å se de som lider seg gjennom smerter er ikke noe særlig. Da er det hvertfall bedre å dø fort uten å lide.

Ja, helt klart. Og så er det så vondt å måtte stå "på siden" å se at de sliter seg igjennom og har det vondt både fysisk og psykisk.

uff så forferdelig [:(][:(] bare 19 år og får noe sånnt [:(] livet er så urettferdig!!! Håper ting vil gå bra!!!

Huff, så trist[:(] 

ORIGINAL: Kine03

ånei[:(] så ufattelig trist[:(]

Uff, så vondt og trist..

Man blir jo så glad i de man har passet.. får liksom et ekstra forhold til de..

Sender en varm klem til deg

Tusen takk alle sammen. Ja, man blir glad i de og han og familien har jo vært nærmeste nabo i alle år også... Han er ved godt mot selv heldigvis, men det er jo en helt forferdelig utsikt han har stakkars.

føler meg deg, kleo - og den tapre unge mannen og hans familie.[:(]

Livet er så urettferdig noen ganger...

Back
Topp