Helt sinnsyke smerter!

Nexie

Betatt av forumet
De siste timene nå, har jeg hatt sammenhengende smerter i livmorsområdet :(
kjennes nesten ut som rier! Nesten uutholdelig!
Kjenner jeg begynner å bekymre meg for SA her..

Ja kan godt være det altså..!
aldri hatt sånne smerter før, men så har jeg ikke hatt luftsmerter før heller da!

blir småkvalm av dette og. Når jeg endelig dupper litt av, så våkner jeg brått av brekninger og smertene

Stakkar!
Håper det er bedre nå!
Jeg og våknet av kraftige luftsmerter nå.. Satser på at det er det som plager deg

Uff.. Føler med dere, smertene er helt forferdelige!! Prøver å tenke at det virkelig kommer noe godt ut av dette, men det er ikke så lett mens man vrir seg i smerte hehe:p
Håper det går fort over for dere alle sammen!!=)

Du burde ring legen for å si hvordan smertene er.... Hadde utenfor livmora uten at jeg visste det .... Var ikke godt nei....

Du burde ring legen for å si hvordan smertene er.... Hadde utenfor livmora uten at jeg visste det .... Var ikke godt nei....

Hjelp! nå blir jeg nervøs :o
men er det ikke vanlig å blø om man har det?
Har ikke blødd noe, bare disse smertene..

Er ikke normalt å ha kraftige smerter når man er gravid.... vil anbefal dæ å ta kontakt m lege før å få råd å veiledning..... Ikke bra å gå få lenge m smerter....

Er ikke normalt å ha kraftige smerter når man er gravid.... vil anbefal dæ å ta kontakt m lege før å få råd å veiledning..... Ikke bra å gå få lenge m smerter....
Både legen min, og jordmor jeg har snakket med sier at det er helt normalt å ha smerter i både rygg og mage (i mitt tilfelle har jeg vondt i både rygg og mage)
Men det er selvfølgelig ikke dumt å ta en telefon til legen så man kan dempe bekymringene sine=)

det er nok helt sikkert en logisk forklaring med smerten, men hadde tatt en tlf til legen slik at de kan utelukke svangerskap utenfor livmoren.

Så forferdelig det hørtes ut. Håper det blir bedre og som de andre damene sier, bestill time til legen.

Jeg har selv hatt graviditet på utsiden av livmoren. Smerte kom og gikk i førsten (var veldig vondt) Jeg blødde heller ikke. og dette skjedde meg i 4+5. Ville nok ha tatt en telefon til legen for sikkerhet skyld.

Lykke til!

herre gud! nå blir jo JEG nervøs å :S aldri tenkt på muligheten for et savngerskap utenfor livmoren :S
jeg blør og har vedlig sterke murringer i mage og rygg :/

Jeg har også mens murringer i rygg og nedre del av mage. Av og til må jeg nesten sette meg. Jeg har fått beskjed om at det er normal. Det er jo veldig individuelt med tanke på smerter og symptomer.. Håper alt går bra med deg xsmile3

Jeg har også mens murringer i rygg og nedre del av mage. Av og til må jeg nesten sette meg. Jeg har fått beskjed om at det er normal. Det er jo veldig individuelt med tanke på smerter og symptomer.. Håper alt går bra med deg xsmile3

sånnt som det der er så deilig å lese!!!

Back
Topp