Helt seriøst

mariew

Flørter med forumet
er det bare emg som sliter med søvn for tiden eller? jeg får ikke sove i det hele tatt. er kanon trøtt men neida, ungen sparker så mye at sove, det skal jeg ikke!!! sover verken om natten eller dagen! kanskje en time...så er det opp, og noen timer på dagen igjen! TROR EG BLIR GAAAAL SNART!!!hjelp!

Hørtes veldig slitsomt ut[&o][&o]
Luert å nevne det til legen/jordmor neste time?

Her sover jeg a,men ikke noe god søvn,aldri uthvilt.
Klarer heller ikke slappe noe av på dag tid,klarer ikke finne roen[:'(]

Jeg har sovet veldig dårlig noen netter.. Mye pågrunn av smerter i ryggen.. Men er jeg veldig sliten tar jeg faktisk en paracet når jeg legger meg... Det gjør underverker for meg...
Da sover jeg hele natten gjennom, uten en gang å stå opp for å tisse:)
Verdt et forsøk i alle fall ;) Lykke til[:)]

Blir ikke så mye søvn her heller...men ikke pga babyene men pga halsbrann og do løpning...så føler med deg.. det er forferdelig å ikke få nok søvn..men jeg tenker bare at det er en forberedelse til det som kommer.. regner ikke med at det blir så mye søvn når de små kommer heller. men prøve en varmdusj før du legg deg..kanskje det roer han/hun ned litt :)

Har ikkje verdas beste kvalitetssøvn for tida eg heller.
Står som regel opp min 2-3 gonger for og gå på do, og bør helst ikkje ligge lengre enn 8 timar, for då er ryggen min heilt håplaus. Kranglar litt med meg sjølv på morningane, for eigentleg er eg trøytt og vil sove lengre.. men kroppen seier "opp og beveg deg.. eller blir du stiv som ein stokk!".

Akk ja! Kvar sine plagar!
Veddar på det er verd det til slutt [:)][:)][:)]

uff slitsomt da [8|] jeg sover men absolutt ikke godt [8|] våkner masse og ting er ubehagelig[8|]

Ja å få seg litt skikkelig søvn er visst helt umulig i disse tider. [:'(]

Priser meg lykkelig for hver morgen jeg kan ligge og småsove litt ekstra, det er det som holder meg gående iallefall.

Jeg kan våkne en 6-10 ganger i løpet av natten, men ellers sover jeg jo da.. Høres tøft ut, kanskje det er en annen grunn til at du ikke får sove? 

Kan ikke huske sist jeg sov en hel natt og at jeg sov godt.. Kan sove nogenlunde godt max et par timer hver natt, ellers ligg jeg bare å vrir meg å løper på do [&:]

sover hverken på natten eller dagen :( men her er det jo andre grunner enn babyen som sparker. øynene er så hovne og røde at viss jeg skal møte folk, må jeg sminke meg i to timer for å se litt bedre ut!

Back
Topp