Helt rund mage?

CT-Bamsemor

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Har dere fått helt rund gravidmage ennå? :rolleyes:

Jeg var overvektig i utgangspunktet, og fortsatt så har jeg litt tjukkmage under gravidmagen. ‍:smiley-ashamed008

Aner ikke om jeg noen gang vil få bare kule? Forrige svangerskap var jeg nesten undervektig, så da opplevde jeg magen veldig, veldig annerledes. :shy:

Her går jeg rundt med en badeball nå :hilarious: Gått opp over 10 kilo og føler alt sitter på magen:p

Min stikker mer ut over navlen enn under, slik den gjorde før jeg ble gravid også :rolleyes: Er blitt mye større da, så det er ingen tvil om at det er babymage :happy:

Begynner å bli rundere. Var overvektig før men var normalvektig før graviditeten. Mer mage over navlen enn under navlen egentlig! :happy: Kjenner babyspark oppi ribbebeina nå:Heartpink

Min ser ut som ei halv pære fra sida, haha. Men jeg har masse plass/ligger helt i øvre grense på SF-mål.

Magen min stikker også litt ut på toppen, over navlen. Den har liksom ikke fått kula helt enda, men den blir mer og mer kulerund for hver dag som går! Men SF-målet ligger helt på gjennomsnittet/litt under.

Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kulrund, i hvert fall. Min er også ganske rund over navlen, og det er ikke tvil om at jeg er gravid altså. :hilarious:
Jeg var hos jordmor i dag og var spent på det symfysemålet, men da jeg skulle sjekke helsekortet så hadde jordmor glemt å fylle det inn. o_O

Hadde og litt tjukkmage før graviditeten. :p Nå kan jeg ikke skjule magen under klær, men er ikke kule rund. Enda! Synes selv magen ligner mere på en sånn dompap-mage:hilarious:

Godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke er kulrund, i hvert fall. Min er også ganske rund over navlen, og det er ikke tvil om at jeg er gravid altså. :hilarious:
Jeg var hos jordmor i dag og var spent på det symfysemålet, men da jeg skulle sjekke helsekortet så hadde jordmor glemt å fylle det inn. o_O
Samme her!! Lurer på om hun gjorde det med vilje, for vi snakka mye om hvor redd jeg er for å få stor baby igjen:hilarious:

Magen min er rund og stram. Føler meg ganske stor nå! Om morgenen er den mykere enn om kvelden, sikkert pga mat og oppblåsning. Kjennes ut som en fast fettklump om morgenen og en hard ballong om kvelden, haha! :hilarious:

Tidligere (før uke 24-25) så det ut som jeg hadde lagt på meg og hadde fått litt ekstra mage. :) Husker jeg gledet meg til den ble større og mer rund. Men det er virkelig ikke praktisk kjenner jeg nå :hilarious:

Back
Topp