Helt rart

KathMor

Forumet er livet
Sitte her klokka 16.30 og ingen Emma [&:]

I dag så ble Emma mi henta av Prinsessen og hennes Emma, hun skal være der litt. Spise middag og å leke. Emma & Emma (hehe) leker altså så utrolig fint sammen! Var ikke å så det sist men Prinsessen sa de lekte som en drøm sammen, ingen krangling! (snakk om to vilje sterke jenter her!) Hadde bare vært fryd og gammen .. SÅ håper de leker like fint sammen i dag [:)] Tenker jenta mi koser seg jeg! Og det gjør jeg og --> snart er det puppe-maraton her, og deilig å gjøre det uten dårlig samvittighet ovenfor Emma [:D]

*trehundreogfemtimillionerfemhundreogtjuefemtusen klemmer til Prinsessen* [:)][:D]

WOW!!!! Så koselig gjort av prinsessen da! [:D][:D][:D]

så utrolig koselig gjort!

det tenker jeg er godt for kathmor ja[:D]

ORIGINAL: Vand

WOW!!!! Så koselig gjort av prinsessen da! [:D][:D][:D]

Hun er ei kjempe jente altså, kjempe glad for å kalle henne en GOD venninne [:D]

SÅ snill hun er da [:)] 

For en fantastisk vennine du har[:)]

Kjekt å høre at Emma og Emma leker fint ilag, for var det ikke du som slet litt med det i England. At Emma ikke lekte så fint med dem som bodde under dere?

ORIGINAL: ..christine..

For en fantastisk vennine du har[:)]

Kjekt å høre at Emma og Emma leker fint ilag, for var det ikke du som slet litt med det i England. At Emma ikke lekte så fint med dem som bodde under dere?

Jo - jeg har ei som er meeeeeeget viljesterk for å si det sånn [&:] Men hun blir vel eldre hun og holdt jeg på å si [8D] Så er Emma til Prinsessen så flink til å snakke og å forstå -noe som hjelper mye med tanke på å forstå det å dele og låne, kanskje lærer mi litt [:D]

Hun kusina til Emma kommer nå og skal være på besøk i en uke ca, da broren til james kommer med kone og barn! Blir stas å se dem igjen, men skal bli en intresant uke [8D] Ikke ofte Emma har besøk hjemme hos seg - så er redd det blir mye NEI EMMA SIN og sånt, men men.. godt å få "øve" seg på å ha noen hjemme hos seg og[:)]

Søt du er Kathmor! [:)][:)][:)]

Kan tenke meg det var rart og ikke ha Emma der på ettermiddagen ja! Vi har i allefall kost oss MASSE, og jeg er fortsatt overrasket over hvor fint de leker sammen! I sommer var det jo krangling så fort de kom innenfor samme døren! [;)]

Bare kjempekoselig og kunne avlaste deg litt, og ikke minst; UTROLIG KOSELIG for oss å kunne ha Emma på besøk! [:D] Vi har herjet og lekt alle 4, skikkelig lekestue! [;)]

Hu tippa med en gang i kveld - rett ned for telling [:)] Dvs en jente som har hatt en forrykende dag altså [:D][:D]

Back
Topp