Føler alt jeg gjør er å klage her om dagen, men trenger sårt tips. Lille på 4 uker er helt ekstrem på nærhet og pupp. Jeg har ikke vært ute av huset, alt han gjør er å suge, jeg har blitt en levende smokk. Tar jeg han unna meg hyler han i full panikk, jeg rekker ikke dusje eller gå på do! Slik som idag, så har jeg ammet fra 10:30-16:05 som klokka er nå og han er enda ikke ferdig. Altså snart 5 timer i strekk . Jeg har masse melk, han går masse opp i vekt (320g i uka, vanlig er 200-250g) og han gulper mye. Så overspiser vel egentlig. Men tar jeg han av hyler han og har full panikk og uansett hvor mye
Annet vi prøver er det tilbake til puppen.
I løpet av 24 timer sover han 8-9 timer bare. Og om natten, fra 01-04 ca slutter han plutselig ta puppen. Da nekter han ta tak, hyler og eneste som roer han er flaske med
Pumpa melk. Han spiser og gulper og spiser og gulper i full panikk... Vi har prøvd 7 ulike type smokker, han hater alle. Tenkte kjøpe bæresjal, men har egentlig en enormt dårlig rygg og skuldre så er begrenset hvor lenge jeg kan gå rundt med han uten å få kjempe vondt.
Han prumper mye, men avføring er fin. Tror egentlig ikke det er magevondt for når han har det merker jeg veldig forskjell enn ellers .. På kvelden er det nok noe mage, men det er fordi all panikhylingen gjør at han svelger mye luft...
Tips?
Annet vi prøver er det tilbake til puppen.
I løpet av 24 timer sover han 8-9 timer bare. Og om natten, fra 01-04 ca slutter han plutselig ta puppen. Da nekter han ta tak, hyler og eneste som roer han er flaske med
Pumpa melk. Han spiser og gulper og spiser og gulper i full panikk... Vi har prøvd 7 ulike type smokker, han hater alle. Tenkte kjøpe bæresjal, men har egentlig en enormt dårlig rygg og skuldre så er begrenset hvor lenge jeg kan gå rundt med han uten å få kjempe vondt.
Han prumper mye, men avføring er fin. Tror egentlig ikke det er magevondt for når han har det merker jeg veldig forskjell enn ellers .. På kvelden er det nok noe mage, men det er fordi all panikhylingen gjør at han svelger mye luft...
Tips?