Helt på felgen..

Astra

Elsker forumet
Er utslitt jeg...
Har vært i campingvogna for å slappe av. Det vart ikke nåkka
avslapping. Sambo for rett førr å hent scootern, der satt eg aleina
me snuppa. Det e jo eg som må opp om natta førr å gje mat, å da
søv jo sambo.

Å i natt vart det førr mye førr meg, ho våkna å villa ha mat hall 2. Eg
sto opp å henta ho. Amma å la ho ijenn. Men så bjynt bråke, ho skreik
helt te hall 5 i mårrest! Sambo snudd ryggen te meg og snorka videre
å der gikk eg me en hysterisk unge me luft. Eg skreik ungen skreik, å sambo
vart sur. Åsså prester han å sei at han må ha det stilt, han ska på
jobb. Så eg mått skrik litt meir, å no kjenn eg at eg har ikke overskudd
te snuppa mi.

Fleire som e litt sliten? Eller e det bære meg...
Å beklager sytinga, men eg mått få det ut!!

Trur ikkje heilt menn forstår kva det er som skjer når det kjem ein baby i huset. Berre fordi me har puppen betyr det ikkje at det er me som skal ha all jobben. HØyrer om nokre par som får det til å funke fint, med at pappa henter babyen slik at mamma slipp inn og ut av senga heile tida.

Min partner sover gjennom eit jordskjel, så dei dagane han har fri tykkjer eg han kan ta seg av Marcus når han kjem masende om natta. MEN for det første må eg vekke han først, og da er jo eg våken og, å i stadenfor å følge han tilbake til senga *( Han er 3) så tar han han berre opp i senga vår for det er enklest. Treng ikkje opne augene ein gang. Men det resulterer i at dei to søv som nokre griser, mens eg blir liggende våken pga armer og bein i alle retningar, eller berre overheting under dyna!

Sambo gledar seg vilt til babyen kjem sånn at alt ikkje står om å gjere meg og Marcus til lags. Har fått drikkeforbud no sidan det kan verer at me må ut å køyre på kort varsel. Trur det er det han gleder seg mest til: Å bli pappa att slik at han kan gå ut og feire med ein halvliter! Da er liksom livet normalt att høyres det ut til på han. Så eg gruer meg litt til barseltiden ja, for eg trur det er back to normal for hans del og highway to hell for min del.

Kjenner meg at i det du skriv frå sist me hadde små....... Du får trøste deg med at det blir annleis etterkvart, men første halve året er tøfft!

har det samme hos meg..sambo hjelper til etter jobb også er det soving for hans del..Merker jeg er ganske utslitt, men prøver å ha motet oppe..Slitsomt å ikke få noe søvn og gutten skriker hele tiden på natta[:(]..Føler meg så hjelpesløs..

Uff, syns synd på dere som har samboere som snur ryggen til.. Jeg har ikke no problemer når det gjelder det der..  Sambo har lyst til og hjelpe til og div.. Alexandra får flaske når hun skal mates.Jeg pumper meg så hun får morsmelk.. Sambo spør alltid om han skal mate henne når det er tid for det... Men jeg sier at han skal slappe ettersom han skal på jobb.. Jeg blir ikke utslitt, hun gråter sjelden.. Hun er en engel og hun er en liten smile jente om dagen[:)] Til dere som sliter med samboren deres, stå på ikke la dem knekke dere.. Sett foten ned og si i fra.. Dere har et liv dere skal leve også.. Og dem har vært med på og lage barnet så det like mye dems ansvar som det er for oss..

heldigvis er min sambo flink til å hjelpe til på natta,og om helgene har han ansvaret fra lørdag til søndag[;)]men..han kan au sove gjennom jordskjelv,så det er jeg som må våkne han ja.men det går greit.men det må være utrolig slitsomt når han ikke kan ta sin del på natta.æ pumper mæ for natta sånn at sambo au kan mate han[;)],men ellers er jeg hjemme alene fra 07-21ca.for han jobber så mye..så det er slitsomt ja.ønsker deg lykke til[:)]sender masse trøsteklemmer!!!

Kjenner jeg er helt utslitt etter i natt. Filip har nesten ikke blunket med øynene, og bare skreket. Vet ikke helt om han har så mye luft i magen, for han blir stille med en gang vi løfter han. Samboer har vært oppe og rapet og skiftet bleie på han. Håper det ikke blir noen vane. Det skal vel heller ikke være slik at han sover lite på natten, om han sover mye på dagen. Han skal jo sove mye siden han bare er 15 dager gammel. Har vært og kjøpt ammete og minifom.

Ikke vil han ta smokk heller, har prøvd 3 ulike til nå.
Hvilke smokk tar deres? Og hvor tidlig?

ORIGINAL: Catski

Kjenner jeg er helt utslitt etter i natt. Filip har nesten ikke blunket med øynene, og bare skreket. Vet ikke helt om han har så mye luft i magen, for han blir stille med en gang vi løfter han. Samboer har vært oppe og rapet og skiftet bleie på han. Håper det ikke blir noen vane. Det skal vel heller ikke være slik at han sover lite på natten, om han sover mye på dagen. Han skal jo sove mye siden han bare er 15 dager gammel. Har vært og kjøpt ammete og minifom.

Vi bruk Avent smokka i silikon, å dem bi snuppa kjempe førrnøyd me.
Ho tar ikke anner smokka. Vi ha brukt smokk sia vi kom heim fra
sykehuse.

ORIGINAL: Catski

Vi har en sånn brun "gummismokk" på apoteket - den er kun i "gummi", ikke noe plast... niesen min brukte den helt i begynnelsen hun også, og de funker kjempebra!

godt å se at det ikke bare er jeg som er veldig tidlig ute med smokken [;)] helsesøster er så veldig opptatt av at man ikke skal begynne med smokk før de er over fire uker, men når de begynner å bruke puppen som smokk synes jeg det er bedre å gi dem smokken i stedet..[:)]

Back
Topp