Helt på bunn nå!

Timmy

Betatt av forumet
Mage som ser helt grusom ut etter tre svangerskap og pupper som seriøst er borte , helt Borte, etter tre babyer som har ammet. Jeg gråter! Hva gjør jeg! Tør ikke vise meg for samboeren min, hvem vil ha en dame uten pupper og med hengemage... Klarer ikke mer kroppspress overalt! Klarer det ikke!

Uff, det der er ikke lett. Jeg gråt et helt år etter førstemann. Kroppen så ikke ut. Det gjør den fortsatt ikke, for såvidt...

Klem til deg <3 Om det er noen trøst så er det flere som fortviler...

Tenk at den kroppen har skapt tre barn da. Tror du ikke samboeren din er veldig glad for akkurat det? Han ser nok deg i et helt annet lys enn du ser deg selv. Og jeg er ganske sikker på at du er veldig fin! :)

Mage som ser helt grusom ut etter tre svangerskap og pupper som seriøst er borte , helt Borte, etter tre babyer som har ammet. Jeg gråter! Hva gjør jeg! Tør ikke vise meg for samboeren min, hvem vil ha en dame uten pupper og med hengemage... Klarer ikke mer kroppspress overalt! Klarer det ikke!
Kroppen din har båret frem og gitt næring til tre barn. Det er flott det! Snakk med mannen din om hvordan du har det, han syns nok du er rådeilig:)

Eneste trøsten jeg kan gi er at det antakelig er verst for deg selv, folk rundt deg bryr seg neppe. Det er normalt at kroppen endrer seg etter å ha fått barn, og når man har blitt eldre. Ikke bestandig kult, men ikke alt man får/bør gjøre noe med, tenker jeg. Så lenge man er frisk :)

Hei, kjære du!

Jeg forstår veldig godt hva du føler, men jeg kan garantere deg at samboeren din fremdeles vil ha deg, og mest sannsynlig elsker deg enda mer nå enn noensinne, fordi du har gitt ham tre flotte barn.
Han er partneren din, og han visste hva han gikk til; det er jo ikke som om kroppen din forandret seg over natten, og du er den samme innvendig.
Han er også den samme, og han ville ha deg etter nr 1, nr 2, og han har ikke endret seg noe bare fordi dere har fått nr.3

Snakk med ham. Si akkurat det du føler, og forklar at du trenger tid, og hjelp til å forsone deg med den nye kroppen din.
Prøv også å tenke hvordan du hadde følt det hvis det var andre veien; hadde du gått fra ham fordi kroppen hans endret seg?

Dette går over, jeg lover. Du blir vant til den nye kroppen, den nye tilværelsen, og du vil se etterhvert at dynamikken i forholdet deres ikke endres av at kroppen din endres.
Bruk tid på å pleie intimiteten og nærheten i forholdet (utenfor sengen), det vil hjelpe mye! :)

Gjør noe med det da :) begynn og trene, kondisjon og styrke for og stramme opp her og der. Ta tak i kostholdet og få det på rett kjøl om det ikke er der det bør være. Ingen gjør det for deg.

Følte jeg måtte være litt streng :)

Gjør noe med det da :) begynn og trene, kondisjon og styrke for og stramme opp her og der. Ta tak i kostholdet og få det på rett kjøl om det ikke er der det bør være. Ingen gjør det for deg.

Følte jeg måtte være litt streng :)

Må si meg litt enig her.

Men ellers er jeg veldig enig med resten over også. Gubben ser helt annerledes på deg, enn du selv gjør. Tro meg, jeg vet det. Ser meg ofte i speilet og tenker mitt, men gubben synes stadig, jeg er noe av det fineste, han vet om. Skjønner ingenting av det jeg. :D

Snakk med ham om det, og jeg lurer på, om du ikke bare trenger oppmuntring fra ham også. :Heartred

Mannen din elsker deg for den du er, ikke for puppene og magen din :)

Og jeg vil gjerne ha oppskrift på hvordan man trener tilbake puppene sine siden de over her mener man kan gjøre noe med det :p

Og jeg vil gjerne ha oppskrift på hvordan man trener tilbake puppene sine siden de over her mener man kan gjøre noe med det :p

Blåse de opp? Få mannen til å gi det et forsøk... :hilarious:

Nei, puppene er nok ikke lette å gjøre noe ved, men magen og håndtakene osv kan man jobbe med. ;)

Mannen din elsker deg for den du er, ikke for puppene og magen din :)

Puppene er vel ikke så lett å trene opp, men hvis man ønsker kan man stramme opp kroppen ellers med trening. Jeg gjør mye push ups, det hjelper selvsagt ikke på puppene, men i alle fall på brystmusklene :) Og en flott BH så kommer man langt!

Er det noe jeg har lært så er det at en EKTE mann elsker meg/deg uten forbehold. Gudene skal vite at mye har skjedd med min kropp etter 4 snart 5 fødsler, flere år med amming, og flere operasjoner.
Strekkmerker, hengemage, punkterte pupper, arr i fleng, og i 2013 fikk jeg utlagt tarm, og har derfor pose som henger foran på magen (Stomi).
Jammen har mannen min hatt lyst på meg likevell, og vi har laget barn nr 4, og 5.
Og hatt et aktivt sexliv. Og jeg har vist meg 100% naken, og sårbar for han med lyset på! Hans blikk vandrer ikke han har kun øyner for meg. Og når vi to elsker, eller bare koser tett i tett føler jeg meg som den vakreste i hele verden❤️
Jeg gjør det beste utav det jeg har.
Og så lenge jeg har mannen min, og mine nydelige barn, familien, og venner er jeg den lykkeligste i hele verden med mine skavanker :)

Kroppspresset er jo helt skrudd! Husk at de fleste kvinner ser akkurat ut som deg under klærne! Vi er få som faktisk ser smashing ut etter flere fødsler,og dem som gjør det er godt manipulert av dyre pc-programmer. Jeg kjenner nesten ingen mødre uten hengepupper eller strekkmerker. Det er jo slik virkeligheten er! Man kan ikke gå ut ifra 19 åringer på forsider og reklamer... det er en illusjon!
Er sikker på at mannen din synes du er flott akkurat som du er.

Back
Topp