Helt ny type sliten.

Linnsi86

Glad i forumet
Etter å bli mamma for første gang har jeg oppdaget en helt ny type å bli/være sliten på. [emoji4] hos meg kjennes det ut som jeg har litt feber og skal til å bli syk, måler temperatur i ny og ne,men aldri feber. Når jeg treffer pusten, sovner jeg momentant, men sover lett,våkner fort av lyder. Får man noen gang overskudd tilbake? [emoji23] Nå for tiden er vesla veldig urolig på natt, så blir ikke mye søvn. MEN alt er for en periode [emoji4] kjenner dere på ekstrem trøtthet av og til?

Jeg syns hvertfall man blir sliten på forskjellige måter etterhvert som barna vokser. Men man blir vant til det, slik at man ikke merker savnet av overskuddet på samme måte. Men såklart kan jeg tenke meg at de som er i manko på søvn, vil få et helt annet overskudd når barnet begynner å sove. Her har aldri søvn vært noe problem med noen av barna, men i enkelte trassperioder har jeg kjent meg sliten. Det er hvertfall stor overgang fra å være alene til å få første barnet. Da snues verdenen på hodet. Vi merket også litt nå når vi fikk tredje. De to andre klarte så mye på egenhånd og plutselig hadde man en som krevde alt igjen. Men vel verdt det med tre små hjerter i huset:Heartred

Jeg regner med å få tilbake energien når mini flytter ut. :P :D

Sender varme klemmer til hele gjengen ❤ Selv så er det ikke altfor galt, men jobber turnus og pleier og snu døgnet stadig vekk pluss ofte lite søvn, så føler ikke så på trøttheten. Men jeg er heller nesten litt ensom, synes det er litt vanskelig og gå ut hjemmefra, er så mye som må ordnes og pakkes for å ta en tur ut døra. Vi er mye på trilletur det går bra, men tenker på besøk hos andre. Aldri fått til amminga så er et styr med flasker, vann og mme.

Ja kjenner på samme måte. Får liksom aldri den dype søvnen man "nullstilles" på lenger. Er fortsatt oppe 2 ganger om natten og ammer. Men dere, det kommer nok! Gleder meg allerede til første 8t søvnen - i strekk! :)

Jeg er ikke så sliten som jeg trodde jeg skulle være men er allikevel forferdelig sliten til tider. Her får jeg stort sett bare mellom 1-2 timer sammenhengende søvn for tiden men kjenner meg nesten mer psykisk sliten enn fysisk. Nesten så jeg gruer meg litt til å sove for jeg vet jeg snart på opp uansett :P

Jeg er ikke så sliten som jeg trodde jeg skulle være men er allikevel forferdelig sliten til tider. Her får jeg stort sett bare mellom 1-2 timer sammenhengende søvn for tiden men kjenner meg nesten mer psykisk sliten enn fysisk. Nesten så jeg gruer meg litt til å sove for jeg vet jeg snart på opp uansett :P

Signerer den. Ikke en god følelse å endelig få legge seg, men ikke finne helt roen fordi man vet man når som helst kan bli "kallet til puppen" Hehe

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Er skikkelig tøft å bli mamma for første gang og det er så mye man ikke kan lese seg opp på, men må kjenne på for å forstå. Da jeg ble mamma for første gang for tre år siden var jeg helt utmatta. Nå har jeg to og er mye mindre sliten!

Kroppen venner seg vel til lite søvn og egentid;)

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Er skikkelig tøft å bli mamma for første gang og det er så mye man ikke kan lese seg opp på, men må kjenne på for å forstå. Da jeg ble mamma for første gang for tre år siden var jeg helt utmatta. Nå har jeg to og er mye mindre sliten!

Kroppen venner seg vel til lite søvn og egentid;)

Rart med det. Jeg er også mindre sliten denne gangen enn da jeg fikk første. Selv om jeg har lite søvn denne gangen også[emoji4]

Back
Topp