helt ny og helt alene...

Sommerfugl <3 2

Blir kjent med forumet
....snufs.... [;)] Helt ny her jeg, har ingen sladrevenn eller noe.. Noen som har lyst til å like meg...? [:D]

Hehe, ikke helt den sytete typen! Men har lyst til å bli bedre kjent [;)]

Ja, har du lyst?!?! Hehe, kjempekos [:D]
Bergensere er flotte mennesker, jeg har faktisk en tante som bor i Knarrevik. Hvor gammel er du da? Er dette nr.1, 2, 3, 4 eller 5? Jeg er 26, dette er min første og alt er fryktelig nytt og spennende [:)] og litt nervepirrende og da..

Jippi, jeg har en sladrevenn [:D][:D][:D][;)]

Næmen, der var jo min gode venn lille snodig!! Heyy, begynner å få taket på dette kaoset du har lurt meg inn i [:D] Jeg har ihvertfall ikke lagret ting 10 ganger, eller noe annet rart ennå [:)]

Og Rosapute; jeg skal på UL 6. februar, håper tiden går fort samtidig som jeg gruer meg litt.. man er vel alltid litt redd for dårlige nyheter..
Jeg kommer fra Sande i Vestfold egentlig, men har bodd forskjellige steder i Buskerud fra jeg var 12. De siste 6 åra har jeg bodd i Sigdal, en liten mørk en lurte meg oppover en vakker vårdag..[:D] Det kommer vel ordentlige folk fra Telemark og? Dere har ihvertfall flotte bunader [:D]

Hei, jenter. Hva er en sladrevenn, egentlig?? Jeg er fra Sotra og måtte smile litt da du skrev at du kjente noen i Knarrevik, for det er jo på Sotra. Verden er liten. Jeg skal til ultralyd 13. februar og synes tiden går sakte... både gleder og gruer meg, redd for at barnet ikke vokser som det skal siden jeg ikke har fått mage ennå [:(] Lykke til på ultralyd alle sammen!

Labben - jeg er 17 uker på vei, og magen lar vente på seg.... Er blitt bittelitt større, men man ser ikke at det er babymage... Bor i Bergen jeg og! [:)]

Hei Labben!!! [:D]

En sladrevenn er en her på forumet du gir tlf nummeret ditt til, slik at hun kan sette en mld på forumet at du har reist til føden feks. Da kan du sende tekstmld til henne før, under og etter (hvis du vil [:D]) slik at vi her inne kan følge med hvordan det går med deg.
Hehe, verden er sannelig ikke stor nei.. Og det er veldig mange flotte bergensere!! [:D]

Hei,du [:)] Tørk tårene nå- du har jo fått sladrevenn og greier [:D] Velkommen i klubben forresten [:)]

He he, lover å ikke syte mere!! [:D]
Også har jeg lille snodig som passer på meg, så da blir det så bra [;)]

Hei på dere litt nye. Er litt ny selv også. Ville bare ønske dere lykke til fremover. Var på ultralyd i går, og var helt fantastisk. Gled dere til det [:D].

Hei haldis!! [:D]
Gleder meg så absolutt mest, men noen jenter tenker litt for mye (slik jeg har en tendens til å gjøre..[8|]) Men nok om det, jeg skal den 6., altså neste mandag [:D]

velkommen til alle nye ja. Juli forumet kommer til å bli det beste som er her inne på bv.

Er så stolt over å ha dratt wuhu inn her, hun er ei kjempe jente, skikkelig morsom. Og tenk at hun er, ja ja bor i sigdal, samme som meg!!. trallalllalllllalllalllalllallla
[:D]

Stor holdefastklem til alle sammen, men en ekstra en til wuhu. Bra navn også. (bø!)

Hihi, se så søt hun er [:D][:D][:D] Kan man bli noe annet enn glad! Og jeg er kjempeglad i klemmer, så send i vei [;)]

Hei hei jeg og vil være med i samtalen med dere, er selv helt ny her inne. Er fra bergen og er 18 uker på vei.

Aaahh, hello [:)]

Har akkuratt 16 fullgåtte i dag, så jeg har begynt på min 17. - Wuhu!!
Sigdal ligger i Buskerud (visste du kanskje..) så jeg sitter et par-tre-fem timer unna deg [;)]. Gammel er du da?

Hei camilla80, tror du er muligens den som har kommet lengst i svangerskapet av oss i juli klubben, ihvertfall av de som pleier å være her inne. UFf nå tar jeg sikkert feil, men men velkommen er du ihvertfall. Jeg er 17+4 i dag, og skal på UL 8 feb.

Stor klem

Hei Camilla
Fint navn du har[;)]
Er også fra Bergen, nærmere bestemt Danmarksplass egentlig, men bor litt her og litt der. Er 16 uker på vei. Er dette din første?

Back
Topp