Helt ny i dette her.. :)

Anonym2020

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei alle sammen og god fredag. Er første gang jeg er gravid og skjønner meg selvsagt lite på kroppen osv, og blir jo helt gaal av å google:dead:
3+4 fikk jeg 1-2 på CB, og i dag fikk jeg 2-3 ved 4+1. Er dette en normal stigning?

Og tidlig ultralyd, er det noe som er normalt å gjøre eller er det bare om en har historikk bak seg?
 
Hei alle sammen og god fredag. Er første gang jeg er gravid og skjønner meg selvsagt lite på kroppen osv, og blir jo helt gaal av å google:dead:
3+4 fikk jeg 1-2 på CB, og i dag fikk jeg 2-3 ved 4+1. Er dette en normal stigning?

Og tidlig ultralyd, er det noe som er normalt å gjøre eller er det bare om en har historikk bak seg?

Ja, den stigningen er veldig fin :happy:

Ang tidlig ultralyd så er det noe man egentlig ikke har rett på, med mindre en har tidligere grunner for at en burde sjekke tidlig hvordan babyen har det i magen, eller for å sette svangerskapslengden.
Det beste tipset mitt om du er usikker og har mange spørsmål er å ta kontakt med jordmor, hun vil kunne svare deg på masse :happy:

Eller spørre her da, så kan vi prøve å svare deg med egne erfaringer:angelic:
 
Fin stigning :) gratulerer :Heartred Du kan ta ultralyd privat, men dette koster en del. Der jeg har undersøkt har det kostet fra 1100-1600kr :)
 
Hei alle sammen og god fredag. Er første gang jeg er gravid og skjønner meg selvsagt lite på kroppen osv, og blir jo helt gaal av å google:dead:
3+4 fikk jeg 1-2 på CB, og i dag fikk jeg 2-3 ved 4+1. Er dette en normal stigning?

Og tidlig ultralyd, er det noe som er normalt å gjøre eller er det bare om en har historikk bak seg?

Ja syns det høres ut som normal stigning. ❤ Gratulerer.

Du får spørre om hva du vil her inne.

Jeg venter nr 4, og det flere som meg med erfaring.
 
Tusen takk alle sammen, blir jo helt rådvill. Og super redd for det lille frøet i magen. Håper alt går bra❤️
 
QUOTE="Anonym2020, post: 25823511, member: 130128"]Hei alle sammen og god fredag. Er første gang jeg er gravid og skjønner meg selvsagt lite på kroppen osv, og blir jo helt gaal av å google:dead:
3+4 fikk jeg 1-2 på CB, og i dag fikk jeg 2-3 ved 4+1. Er dette en normal stigning?

Og tidlig ultralyd, er det noe som er normalt å gjøre eller er det bare om en har historikk bak seg?[/QUOTE]

enig med de andre her, fin stigning :) :Heartred
Jeg er gravid med nummer 3 så spør i vei om ell når du lurer på noe:D
 
Gratulerer med positiv test! :)
Med tidlig ultralyd tenker jeg at det er ikke noe du må gjøre, og med mindre det er noe som gjør at du har «krav» på det så må du betale privat for dette. For min del så har jeg fått henvisning til tidlig ultralyd fra legen og er veldig takknemlig siden jeg syns det er alt for lenge å gå til uke 17-20 engang før du får sett om det er liv. (Er ikke derfor jeg fikk TUL altså) så det er jo noe du selv må kjenne på, men tror ingen har angrer på å ta en tidlig ultralyd. Når du ser og hører et bankende hjerte, og ser at det er liv så blir det plutselig 10x mer virkelig, og da kan man roe seg litt ned og glede seg litt mer :D
 
Back
Topp