helt nummen på magen..

Melliott

Elsker forumet
.. er det normalt? Er helt nummen i huden på magen [&:] 36 uker på veg i dag.. 

ja jeg er også helt nummen og følelsesløs rundt og på navlen.. det er nok fordi huden er så stram :)

sikkert helt normalt :)

det er normalt ja....[:)] er sikkert for huden strammes slik. Sist svangerskap var eg helt nummen i overkant av magen rett under ribbena. Var helt space følelse, kjente ikke om eg tok der.[:D]

Aha, logisk [;)] men jævli ekkelt, for det klør, også klør jeg der det klør, uten at det slutter å klø! [8D]

ORIGINAL: Melliott

Aha, logisk [;)] men jævli ekkelt, for det klør, også klør jeg der det klør, uten at det slutter å klø! [8D]

Føler akkurat det samme ! er døds ekkelt.. :P Hos meg er det under ribbena

Know the feeling^^
Nesten så d klør på innsia av magen eller nokka[:-]
Men e temmeli følelseslaus over hele magen æ no, å æ e ikkje 34 uke enda..

ORIGINAL: Melliott

Hos meg så lindrer det litt å smøre magen, for å slippe å klø meg til blods...

Jupp, nummen som bare det.. Håper det retter seg raskt etterpå. Søs tok keisersnitt med siste og har fortsatt følelsesløse områder på magen, og jenta er snart ett år... Mend et er visst vanlig både for at det strekkes og om man tar keisersnitt.

ååå! LETTA!

jeg sa til mamma her om dagen: " Det er så merkelig å ta på huden rett under brystene og på ribbeina og mellomgulvet.
Samme følelse som om når man har vært hos tannlegen og fått en stykk bedøvelse i kinnet. Det er en sånn følelse der når jeg tar på huden... Nummen og bedøva, på en måte... [8|] "

Så godt å høre at det er normalt! [:)]

ORIGINAL: Pingu Politibil

Jeg tror ikke de over mente at nummenheten betyr strekkmerker, men det at det klør. Alt dette tyder jo på at skinnet strekkes pga magen vokser, så indirekte så KAN alle disse tingene bety strekkmerker. Men mange er heldige og berger uten ett eneste strekkmerke [;)]

ORIGINAL: isaak

Betyr det at det er strekkmerker påvei ?? [&:]

Not me [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] *klø*

Åja, okei.. :P Ble litt redd nå, for jeg har ikke fått noe strekkmerker på magen, å tror ikke jeg får det heller. Men har fått masse på lår og rumpe.. [:'(]

Hos meg e d rett under ribbeina, føles som at huden har dovna bort, så må sitte å klemme på huden for at d ikke skal føles så ekkelt. Kommer spesielt om jeg sitter lenge omgangen.

Back
Topp