Helt mirakuløst!!!

BabyMama

Glad i forumet
Å være gravid, synes jeg [:)] Vet det er mange her inne som begynner å bli fryktelig lei! Kjenner jeg blir utålmodig selv iblant - særlig etter søvnløse netter med verkende bekken og "åndenød", men jeg prøver likevel å minne meg selv på, så ofte jeg kan, hvor heldig jeg er som får anledning til å oppleve det miraklet det er å være gravid - og faktisk bære på et levende, lite barn inni seg [:)][:)][:)] Jeg tror muligens dette blir siste gang for min del, og prøver derfor å nyte øyeblikkene så lenge jeg kan! Håper dette kan oppmuntre dere andre også litt (ikke meningen å provosere i hvert fall)[;)]

Prøver å tenke sånn her og![:)] er jo en fantastisk prosess!!!!!
men stadig vekk så tar jeg meg selv i å stresse med å få tulla til verden[8D] og noen ganger veldig ubevisst... sånn som nå, hvor jeg har spist havregrøt med masse kanel og slurper bringebærbladte[:D]

ORIGINAL: kindersuprice

Prøver å tenke sånn her og![:)] er jo en fantastisk prosess!!!!!
men stadig vekk så tar jeg meg selv i å stresse med å få tulla til verden[8D] og noen ganger veldig ubevisst... sånn som nå, hvor jeg har spist havregrøt med masse kanel og slurper bringebærbladte[:D]

Ja, jeg vet - man "glemmer seg litt bort" iblant [:D]

Det er jo herligt å vite at man har ett liv inni seg. Det er helt utroligt at to celler smeltet sammen blir til en helt nydelig baby, men når en går på overtid melder mange tunge tanker seg. Man blir trist og lei, tuter for ingenting og håper det er over snart. Blir sint på vondtene, men premien for vondtene veier opp [:D].

ORIGINAL: Priscilla

Det er jo herligt å vite at man har ett liv inni seg. Det er helt utroligt at to celler smeltet sammen blir til en helt nydelig baby, men når en går på overtid melder mange tunge tanker seg. Man blir trist og lei, tuter for ingenting og håper det er over snart. Blir sint på vondtene, men premien for vondtene veier opp [:D].

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Ikke sikkert jeg er like "kjepphøy" om jeg forts. er gravid om 2 uker. Mye kan skje på den tiden med tankene oppi topplokket og med hormonene som raser rundt i kroppen og lever sitt eget, lille liv [&:]

Back
Topp