Helt likt svangerskap som forrige gang, men annet kjønn?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hei! Sniker fra August19 her!
Jeg er gravid med nr 2 - og hittil kjennes alt helt likt ut som forrige svangerskap! Derfor tror jeg at jeg får en gutt til :)

Dere som vet kjønn på babyen i magen - hvordan føles svangerskapet hittil iforhold til graviditeten med søsken? Er det stor forskjell eller kjennes det likt? Og hvilke kjønn er babyen i magen og søsken? :)

Første og andre graviditet var veldig lik. Littegranne små kvalm de første ukene, men klarte meg fint på jobb. Bekkenløsningen kom i uke 20 +.
Begge var gutter.

Nå i dette svangerskapet har jeg spydd i x antall uker, har vanvittig mye plager osv. "ALLE" sa at da må jo det være en jente denne gangen. Haha. Meeen på OUL var det jammen meg en liten lillebror. Så er vel ikke bare kjønn som gjør svangerskap forskjellig nei

Første og andre graviditet var veldig lik. Littegranne små kvalm de første ukene, men klarte meg fint på jobb. Bekkenløsningen kom i uke 20 +.
Begge var gutter.

Nå i dette svangerskapet har jeg spydd i x antall uker, har vanvittig mye plager osv. "ALLE" sa at da må jo det være en jente denne gangen. Haha. Meeen på OUL var det jammen meg en liten lillebror. Så er vel ikke bare kjønn som gjør svangerskap forskjellig nei
Tusen takk for svar!!
Gir meg et lite «håp» om at det kanskje er jente denne gangen :)

Føste svangerskap var null problem, litt kvalm og litt halsbrann i starten, ellers ingenting. Gutt.
Denne gangen er jeg sykemeldt, spyr, utslitt, starter på bekkenløsning. Jente.
Akkurat sånn jeg ser for meg at det er også - derfor jeg er overbevist om at jeg får en gutt til siden jeg er «like frisk» nå som forrige gang :)

Hei! Sniker fra August19 her!
Jeg er gravid med nr 2 - og hittil kjennes alt helt likt ut som forrige svangerskap! Derfor tror jeg at jeg får en gutt til :)

Dere som vet kjønn på babyen i magen - hvordan føles svangerskapet hittil iforhold til graviditeten med søsken? Er det stor forskjell eller kjennes det likt? Og hvilke kjønn er babyen i magen og søsken? :)

Jeg kan "berolige" deg :) Hadde jente sist og gutt nå.. og svangerskapene er HELT like :) like kvalm. likt blodtryk. like symptomer. Alle svangerskap kan være forskjellige eller like.. Så det med at det har med kjønn å gjøre er bare en myte :) heldigvis :)

Jeg kan "berolige" deg :) Hadde jente sist og gutt nå.. og svangerskapene er HELT like :) like kvalm. likt blodtryk. like symptomer. Alle svangerskap kan være forskjellige eller like.. Så det med at det har med kjønn å gjøre er bare en myte :) heldigvis :)
Så morsomt å høre!! Da blir det plutselig litt spennende igjen, hehe! :)

Nokså likt her, like dårlig som forrige svangeskapet. Har en gutt fra før og venter nå jente, så tror dette gjerne er tilfeldigheter.

Begge var gutter.

Hadde 2 like svangerskap med de de 2 andre, som er gutter:) Denne gangen er ikke svangerskapet likt som de andre men det er jaggu en gutt til:)

Mye dårligere denne gangen med jente enn sist med gutt :(

Denne graviditeten er helt lik den forrige.
Absolutt ingen plager :happy:
Heldigvis vokser magen ellers hadde jeg lurt veldig på om det virkelig kan stemme at jeg er gravid :confused:
Jente sist :dummy1:, gutt nå :dummy:

Mye mere slapp og lite energi denne gangen. Forrige gang spydde jeg også hver dag, denne gangen er jeg bare småkvalm. Jente i første gang og gutt denne gangen:happy:

Back
Topp