Helt knust nå...

CB digital ble idag NEGATIV :( Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få positivt på 2 forskjellige teststrimmler over 3 dager, men en negativ digital :(
 
Det kan være at du har testet for tidlig.
CB digital uten ukeindikator er ikke så veldig sensitiv.

Brukte du den med eller uten ukeindikator?
 
Vært inne og tittet på testene dine i testetråden. 3 av de er jo ganske svake og de er mer sensitive enn cb sine. Så ikke få panikk enda, kanskje det bare er litt for tidlig... Hvor mange dpo er du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Cb digital krever masse mer hcg enn de andre testene må du huske..Ikke få noe panikk ennå..Om du går på cb sin side står d der også at den krever en Go del mer spes den m uke
 
Jeg brukte den med ukesindikator. Jeg har så uregelmessige sykluser, så aner egentlig ikke når jeg skal ha mensen, men jeg tror jeg hadde EL 10.mars. Hadde masse EL-slim den dagen og har hatt en del mens-lignende smerter siden da, men ingen mens.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Burde ikke strimmlene blitt mye sterkere til nå uansett? Den testen fra billigetester.no er jo ganske mye sterkere enn de andre strimmlene fra OneStep, og har dessverre ikke fler igjen fra billigetester.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde jeg vært deg hadde jeg venta til lørdagsmorgen og tatt ny digital da. Hvis det er som de sier at de er mye mer sensetive de strimlene, og de er så svake som de er, så ja, da ville jeg gitt det noen dager :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Man produserer jo hcg helt forskjellig, så selv om noen får kjapt sterkere tester så er det ikke sånn for alle. Vet det er lett å si, ikke like lett å gjøre, men prøv å ikke få panikk. Vent noen dager så slår den sikkert ut. :) vi krysser fingrene for deg her. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke bekymre deg kjære :) ta en ny digital om noen dager så skal du se den lyser gravid :)

Skal selv ta en snart men har bestemt meg for å vente noen dager til for er ikke mer enn 3+5 uker så jeg er sikker på at hcg nivåene er ganske lave :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jeg får bare se hvordan det går nå, regner egentlig med det er kjemisk jeg har nå. Men hvis jeg fortsatt tror jeg er gravid om noen dager, så blir det vel en ny digital etterhvert. Jeg har fortsatt veldig ømme pupper, noe jeg aldri har hatt uten å være gravid. I dag er jeg også veldig kvalm. Så et lite håp har jeg jo...
 
Da er det bare å takke for meg, begynte å blø nå :-( Ønsker dere masse lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, så utrolig leit. :( håper den sitter snart igjen! ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var veldig trist. Håper det klaffer neste pp for dere.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Så trist da! Masse lykke til videre, sitter nok straks skal du se :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Back
Topp