Helt klart spark :D

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Nå kjenner vi helt klart spark. Jeg kjente det rykket noen ganger nedi magen, så ropte på min kjære mann, han la hånda på magen min der jeg sa jeg kjente det, og han kjente tydelig et spark :)

Lykke <3

Så koselig! :D har kjent spark en god stund nå, vistes på magen en stund også og jeg har kjent en del i hånda, men kjære kjenner det ikke enda :(

<3 29.12.14 <3

Aww det er så koselig. Sparker som bare det her også. Kan til og med se det utpå magen,er førstegangs i uke 22 ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er herlig :) blir litt mer levende for gubba å da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så gøy at dere begge endelig fikk oppleve et tydelig spark! :D Det er så koselig å ligge sammen med mannen å kikke og holde på magen. :)

Ja, var første gang vi kjente noe for begge :) Jeg skjønner nå at jeg har kjent noe lignende et par ganger før, men skjønte ikke at det var spark da. Nå er det jo helt tydelig! Artig :D Liten fotballspiller :P

Så gøy, håper jeg kjenner noe på utsiden snart, min kjære kommer hjem i midten av september på en liten ferie, håper han kan kjenne spark på utsiden da. Regner med det, da det enda er en stund til;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, var første gang vi kjente noe for begge :) Jeg skjønner nå at jeg har kjent noe lignende et par ganger før, men skjønte ikke at det var spark da. Nå er det jo helt tydelig! Artig :D Liten fotballspiller :P
Alt faller på plass. Jeg skjønte heller ikke det først. Men jordmor forklarte og kjente på babysen. Var sånn jeg ble "kjent" med den.

Venter på årets Julegave<3

Back
Topp