Helt klart gravid!

Mrs.J

Elsker forumet
Jeg kan ikke gjøre noe fysisk arbeid omtrent uten at jeg hiver etter pusten og blir svimmel! Har gått opp og ned en stol noen ganger nå for jeg tømmer et klesskap som skal flyttes, og gud bedre jeg sliter med pusten. Kjennes ut som alt bare snurper seg. La meg ned litt og da ble jeg bare svimmel.

Nok en gang skal jeg si: Jeg gleder meg til å bli ferdig med å gå gravid! For nå er det bare slitsomt!! :smiley-angry019

Dagens utblåsning!

Ta deg en lang og velfortjent pust i bakken! :)

BVforum via HTC

Høres kjent ut gitt! Føler meg litt som en 90-åring når jeg skal reise meg fra godstolen og sånn... Blir deilig å bli ferdig!!!

Enig! skal bli godt å bli ferdig snart nå! har vært ute å farta i noen timer nå, og gud som det tar på! Har kræsja i sofaen nå og blir nok her resten av kvelden tenker jeg...

Veldig enig i at det skal bli godt å bli ferdig, altså. Har tenkt den tanken siden i sommer... *host* :p
Snaaart nå, snaart! :)

BVforum via HTC

Åå ja jeg også gleeder meg til å få tilbake vanlig bevegelse og kropp! I går tok jeg trappene, og etter bare to etasjer var pusten min å sammenligne med en hvalross på land...!! Haha helt grusomt hvor anpusten en kan bli! :) husk å ta det med ro, sleng føttene i sofaen og slapp av :)

Sitte å griner fordi eg er så sliten... hikster og griner. Må flire av det i etterkant ilag med samboer, for det skal jo ingenting før hormonbomba blir utløst :laughing002 :laughing002

Det begynner å bli rimelig slitsomt nå.. Vurderte flere ganger under ryddingen i går om jeg bare skulle legge meg på sofaen og bli der til etter fødselen, så jeg kan rydde hus uten at magen er i veien.. Men jeg MÅ få gjort litt.. I dag er det jo selvfølgelig enda mer ork å sette i gang, men tenker at om jeg hopper i dusjen to timer før jeg får besøk, så kan jeg rydde til hun kommer, også få meg en velfortjent pust i sofaen:P

Godt å se det ikke bare er meg :P Gubben mener nemlig innimellom at jeg klager for mye og at det ikke kan være "så ille" :P

Back
Topp