Helt i sjokk enda

Gratulerer! Høres helt fantastisk ut :)

Takk :happy: Er helt uvirkelig, at vi skulle få være så heldige og oppleve å bli foreldre en gang til, og det helt uten hjelp og masse hormoner :Heartred

Gratulerer så masse :D
Btw hørt at testene hos legen ikke er like sensitive som hjemme testene ;)

Gratulerer så masse :D
Btw hørt at testene hos legen ikke er like sensitive som hjemme testene ;)

Ja jeg stoler mer på alle symptomene mine og de positive testene hjemme, enn den negative urinprøven hos legen :happy:
Takk :Heartred

Testen de bruker hos legen er mye mindre sensitiv enn de man tar hjemme ;) jeg også fikk negativ hos legen 2 dager før ikm, selv om jeg tok en didgital hjemme som var positiv :) Men nå er jeg 22 uker på veg med ei lita jente, så stol heller på testene du tar selv du :D Gratulerer :D!!!

Testen de bruker hos legen er mye mindre sensitiv enn de man tar hjemme ;) jeg også fikk negativ hos legen 2 dager før ikm, selv om jeg tok en didgital hjemme som var positiv :) Men nå er jeg 22 uker på veg med ei lita jente, så stol heller på testene du tar selv du :D Gratulerer :D!!!

Takk :happy: Satser på å høre fra han i dag ang hcg verdiene, og jeg kan ikke skjønne annet enn at den viser gravid :wacky:

Gratulerer så mye! ♡ Det er jo fantastisk! ♥ Jeg har også endometriose. Har du endometriose-smerter selv om du er gravid? (Jeg har endosmerter andre plasser enn livmoren, og merker dem fortsatt selv om jeg har fått positiv test. Liker det ikke).

Så fanrastisk :-) Gratulerer :-)

Takk jenter :happy:
Hcg verdi på 127 :Heartred Fått progesteron støtte som skal tas 2 ganger om dagen og time til tidlig ul 23.sept :Heartpink

Gratulerer så mye! ♡ Det er jo fantastisk! ♥ Jeg har også endometriose. Har du endometriose-smerter selv om du er gravid? (Jeg har endosmerter andre plasser enn livmoren, og merker dem fortsatt selv om jeg har fått positiv test. Liker det ikke).

Jeg merket ikke annet enn at det stakk veldig i magen ol sist.
Nå merker jeg det samme, så usikker på om det er endometriosen i seg selv eller bare livmoren som strekker seg ;)

Hurra :-) så flott!

Back
Topp