Helt i sjokk enda

Hjerteknuseren

Betatt av forumet
Sniker meg inn til dere etter å ha testet positivt på 3 billigtester og fått 2-3 uker på en CB test.
Dog var urinprøven negativ hos lege i går, men ble tatt hcg blodprøve, så får forhåpentligvis svar på den i morgen.

Jeg har en sønn fra før. Han ble laget ved hjelp av ivf da jeg har endometriose. Tok oss 8 år og 5 innsett før vi fikk beskjeden om at vi var gravide

Nå har vi klart det på egenhånd, 2,4 mnd etter vi fikk mini. Ett mirakel i seg selv og noe vi absolutt ikke trodde ville skje, fordi om vi håpet.
Er fortsatt i sjokk, men vi gleder oss stort til å få ett nytt mai barn ❤

Måtte jeg ha gått igjennom søskenforsøk med ivf, tror jeg vi bare ville blitt en familie på 3... så dette er utrolig gode nyheter!

Vi hadde sex 16.aug, så min utregning sier vi har termin rundt 11.mai.

Nå er det bare å håpe verdiene er bra og den nye lille huleboeren holder seg på plass frem til termin

* Den første billigtester er fra dagen jeg forventet mens.
* Den andre fra dagen etter ikm, det samme med CB testen. Men her fikk jeg negativt hos legen
* Den siste billigtesten er fra i dag tidlig/natt.

Vedlegg

• 20150902_091636.jpg
    20150902_091636.jpg
    724,3 KB · Visninger: 81
Last edited:
Gratulerer så mye Det er jo ingen tvil! Men hva skjedde med at den var negativ hos legen da? Var det noen spesiell grunn for at du drog dit og tok test der?

Det er for at jeg ønsker litt oppfølging pga min endometriose og prøvehistorie med min sønn.
Hvorfor den ble negativ aner jeg ikke... Men enten var det for lite hcg i urinen til å slå ut, eller så er deres test feil! Hehe

Og takk forresten

Oi gratulerer så mye!! :D Fantastiske nyheter! :)

Sniker meg inn til dere etter å ha testet positivt på 3 billigtester og fått 2-3 uker på en CB test.
Dog var urinprøven negativ hos lege i går, men ble tatt hcg blodprøve, så får forhåpentligvis svar på den i morgen.

Jeg har en sønn fra før. Han ble laget ved hjelp av ivf da jeg har endometriose. Tok oss 8 år og 5 innsett før vi fikk beskjeden om at vi var gravide

Nå har vi klart det på egenhånd, 2,4 mnd etter vi fikk mini. Ett mirakel i seg selv og noe vi absolutt ikke trodde ville skje, fordi om vi håpet.
Er fortsatt i sjokk, men vi gleder oss stort til å få ett nytt mai barn ❤

Måtte jeg ha gått igjennom søskenforsøk med ivf, tror jeg vi bare ville blitt en familie på 3... så dette er utrolig gode nyheter!

Vi hadde sex 19.aug, så min utregning sier vi har termin rundt 11.mai.

Nå er det bare å håpe verdiene er bra og den nye lille huleboeren holder seg på plass frem til termin

* Den første billigtester er fra dagen jeg forventet mens.
* Den andre fra dagen etter ikm, det samme med CB testen. Men her fikk jeg negativt hos legen
* Den siste billigtesten er fra i dag tidlig/natt.
Gratulerer så mye :D

Tusen takk jenter :love017

Takk ponni

Gratulerer så mye :) Ingen tvil om at du er gravid, rart den ble negativ hos legen..

Takk ma82 :happy: Ja syns det var veldig veldig rart selv.... blir iallefall gøy å høre verdien :)

Hurra, gratulerer så mye!! :D

Takk Guroes :happy:

Gratulerer, så gøy at dere fikk det til selv og så raskt :)

Gratulerer :)

Takk jenter :happy: Ja ble utrolig overrasket og har allerede delt det med min søster :wacky:

Gratulerer :) Fine, sterke tester!

Takk, gleder meg til å få følge med dere alle :love017

Back
Topp