Helt i 100!! *oppdatert*

Cecilie87

Elsker forumet
Kl 4 i dag morres reiste svigerinnen min på sykehuset, så utpå dagen idag blir jeg mest sannsynlig TANTE!!!!! [:D]  jeg har sagt hele uken at eg tror han kommer idag ;)  hun er 11 dager på overtid, så det er på tide at han kommer nå!!
jeg og samboer leier kjellerleiligheten i huset deres, så blir ikke mangel på babyer her i huset fremover!!! blir ikke mindre babysyk nå nei...! måtte bare dele min glede på denne søte Påskeaften!!
og tenk dere, snart er det vår tur til føde!! [:D]

Ha en strålende dag påskeaften alle sammen!! [:D]

da var jeg blitt tante igjen!! [:D]  er bare en liten time siden! gleder meg sånn til å se han!!!

så koselig!
hurra[:D]

Wow så spennende :) har masse venninder med termin denne mnd, og jeg er mer utålmodig en dem trur jeg på og få snuse baby før min egen kommer [:)]¨

Får håpe alt går bra i dag da, og vi snart kan gratulere deg som tante
[:D]

klem

Takk alle sammen!!  skal oppdatere når jeg vet mer! er så typisk at andre er mer gira enn foreldrene selv hehe :D  men det er vel ikke så rart, kan tenke meg hun har nok å konsentrere seg om!

ORIGINAL: Frustrert Frue

Å så koselig da [:D][:D][:D]
Ha en flott påskeaften du også [:)]

Sign

gratulerer![:D]
Å bli tante er såååå koselig[:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Å så koselig da [:D][:D][:D]
Ha en flott påskeaften du også [:)]

sign ;D

Gratulerer som tante.. tenker meg det er stas [;)] blir mye babykos i huset deres utover sommern da [:)]

Gratulerer med den lille nevøen!

Oj, så spennende!! Kjempekjekt

Gratulerer så masse som tante!!! [:)]

Tusen takk alle sammen :D  var å besøkte han på sykehuset idag :) han var kjempenydelig! 53 cm og 3400 g! :) blir mye babykose denne sommeren ja [:D]

ORIGINAL: Anlise

Gratulerer så masse som tante!!! [:)]

Back
Topp