"Helt hekta" på nrk super

Roxanne

Elsker forumet
Klokka 19.00 til 19.30 går det et program som heter helt hekta på nrk super. Noen som har sett dette? Det er noen tegneserieungdommer, ser ut som et helt vanlig barne-tv. Men så snakker de som om det var en ungdomsreality eller noe sånt, med ganske så horrible holdninger til både flørting og festing og status osv. Smulen er jo for liten til å skjønne hva de sier enda, men jeg tenker at det må sitte ganske mange små barn oppe på den tiden som "lærer" av dette? Eller er jeg helt teit nå?

(Ja, jeg vet at man ikke trenger å se på, er ikke det som er poenget. Men mange foreldre vil ved første øyekast tro at dette er vanlig, ok barne-tv.)

HAhaha ja,har reagert på det selv..
Men jeg syns det var moro,så her ser vi på..haha....Lo meg faktisk ihjel av det programmet[:D]

Håper du ler fordi de ungdommene er en parodi på seg selv, og ikke fordi du syns de er kule [8D]

"Ååååh, brunfargen min er patetisk" [8|]

ORIGINAL: Roxanne

Håper du ler fordi de ungdommene er en parodi på seg selv, og ikke fordi du syns de er kule [8D]

"Ååååh, brunfargen min er patetisk" [8|]
HAHA seff fordi det er teit,hahaha [:D]

Åh, bra, da er det ikke jeg som bare har blitt fullstendig gammel og tørrpinn [8D]

Eg knekker sammen av det!!! hahah![:D]
Men ikkje noke særlig barnevennlig nei... har reagert på det eg og.

Back
Topp