Helt greit med sex foran barna? *link*

NEi! Hjelpes!

Nei, libitoen sprang ut av leiligheten...

Jeg skjønner "budskapet", men husker fortsatt at jeg gikk inn på foreldrene mine en dag for mange år siden, og det er ekkelt og ikke greit.

Så man "timer", planlegger, whatever om man er i fare for å dra inn barna sine. JA, samlivet er greit, men man har valgt det bort om man velger familieferie i campingvogn.

Nei, og nei. Aldri. Altså, sikkert bedre at de er forberedt enn at det kommer som ett sjokk når de tar en på fersken, men nei, de har ikke lov til å se meg naken uansett, så... Nei. 

Absolutt ikke greit! 

NEI fy søren....de har godt av å se at foreldre viser kjærlighet mot hverandre,men noe så intimt som sex,nei vet du hva...!!! Arr på sjela!

gutt09jente11 skrev:
Nei, absolutt ikke!!!

Nei.
Jeg kan heller ikke si at jeg føler jeg har gått glipp av noe ved å ikke ha sett mine foreldre ha sex.. Jeg er igrunn godt fornøyd med det...

Sannheten skrev:
Wow! Synes det er drøyt når katten ser på jeg...

Det klarer ikke jeg... katten må ut....

*Snuppo+1+1* skrev:

Sannheten skrev:
Wow! Synes det er drøyt når katten ser på jeg...

Det klarer ikke jeg... katten må ut....

oh yeah...

Nei ikke i det hele tatt. Ikke en liten promille greit en gang, ikke under noen omstendigheter.

Nei

Løsa skrev:
Nei ikke i det hele tatt. Ikke en liten promille greit en gang, ikke under noen omstendigheter.

sign!

hvis man planlegger å "stjele tid til sex" når man er på familieferie og VET at barna kan ende opp med å se på.. så får jeg asossiasjoner til å tvinge dem til å se på..
Man planlegger da ikke å ha et øyeblikk som de kan se en ha sex?!

vet det er drøyt for noen, men for meg blir det SKIKKELIG feil..

Jeg blir sint når jeg leser at det er greit å la barn se på at foreldre har sex.. Jeg har selv desverre opplevd å høre mine foreldre en del ganger som liten og jeg sliter framdeles med det.. Jeg klarer ikke tanken på å se eller høre andre har sex. Jeg må alltid avklare med par som skal overnatte samme steder som meg at det ikke er aktuelt med sex så lenge jeg er i nærheten. Jeg fikser det bare ikke.. Jeg var slik som tenåring også. Sov aldri der vi hadde vennefester fordi jeg fryktet at noen skulle ha sex i huset.. Jeg har et helt vanlig syn på det å ha sex selv, men klarer ikke høre eller se andre har det..
Det skal sies at mine foreldre også har kranglet mye gjennom oppveksten, men det har jeg ingen problemer med i ettertid. Så ikke fortell meg at det er mer skadelig å se foreldre krangle enn å ha sex..
At foreldre skal si de trenger alenetid og så gå for å ha sex rett i nærheten, gjør meg direkte kvalm.

Foreldrene til ei som gikk i klassen til min samboer brukte vis og fortell-versjonen når de skulle snakke om blomster og bier. Begge ungene ble tatt med på soverommet for å se hvordan sex foregikk. Og nei, det er ikke rykter, mora hennes fortalte dette til min svigermor som om det skulle være det mest naturlige i hele verden. Jeg lurer på om de har skremt henne fra noen gang å ha sex, ungene hennes er nemlig adoptert. Håper jo det ha biologiske grunner da men.. Selv har jeg hørt min mor ha seg med et par av typene hun har hatt, det holder i massevis for meg. Faktisk så er til og med det å høre slikt ekkelt. Kommer aldri til å skje at ungene våre får se oss ha sex, no way.

Back
Topp