helt fantastisk<3

!!

Forumet er livet
VIP
Har hvert å sett knøttet mitt idag[:D] Alt sto bra til, og den suta på tommelen sin[:D] sprella med fotane opp i panna litt, og var virkelig en jo'jo der den låg og surra rundt[:)]

Dumt sambo ikkje fekk være der inne, for vi hadde vesla med[:(] var vaginalt, så kjønner jo at det kansje hadde blitt litt mye kansje. Bare litt dumt for mannen, siden han hadde gleda seg!

Men er heldigvis bare 9 uker til ordinær ul, så da er vesla i barnhagen, og mannen får blitt med for å se hvor stor knøttet har blitt[:D]

Fekk med 5 bilder i dag og, så det skal i album som vi har å se tilbake på[:)]

Ha en flott dag, alle sammen!

Så herlig! [:D]

ORIGINAL: SunShin

så deilig:):):): god idee med album

ORIGINAL: frøkenblaa

¨Så flott at alt så bra ut[:D]

ORIGINAL: SunShin

[:D]

Skjønner du synes det var dumt samboeren din ikke fikk vært med. Men som du sier ikke lenge igjen til ordinæru UL [:D] deilig følelse at alt er i orden da! 

ORIGINAL: Rafi

Skjønner du synes det var dumt samboeren din ikke fikk vært med. Men som du sier ikke lenge igjen til ordinæru UL [:D] deilig følelse at alt er i orden da! 

Ja, synst igrunn det! fekk liksom ingen å dele den lille gleden som eg fekk se på skjermen heller! Men men, nærmer seg ordinær ul[:)] Så vi får ta det att da, og ha noe å se frem til[:)]

Så herlig [:D] Kjempesynd at samboeren din ikke fikk være med å dele det fantastiske øyeblikket [&o]

Åhhh, gleder meg til 27.juli nå[:D]

ååå så kos da:)

Back
Topp