Helt fantastisk dag :D

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Normalt så pleier jeg å grue meg til helg og fridager fra barnehagen pga at ungene sloss så mye for tiden. Elste er i skikkelig trass periode der " ingen bestemme over meg "

Men i dag har det nesten ikke vært noe krangling :D Været har vært helt nydelig.
Vi har vært ute siden kl 1030 i dag.
Var på lekeplassen i nesten en time før vi gikk ned til kiosken å kjøpte oss is.
På vei hjemover fant vi ut at vi var sultne, men jentungen ville til bestefar så vi gikk å leverte henne hos han.
Da vi kom til han bestemte vi oss for at vi skulle gå opp å skifte på lillebror, så dra å prøve den nye resturanten som har åpnet her ( Viva napoli ) for så å dra opp til Nordkapp å se finalen på 71* nord :)

På nordkapp var det overraskende nydelig vær. Normalt der oppe er dis og tåke.
Vi fikk se de som var i finalen, men pga en veeeldig innpåsliten danske som var veldig pågående så valgte vi å dra der i fra.
Synes hele mannen var veldig merkelig. Å han prøvde på en måte å lokke ungene til seg.
Så vi fant ut at nok var nok å gikk inn i nordkapp hallen å kjøpe mat til ungene å så på " livet" på utsiden.
Da filmingen var over prøvde vi å ha oversikt over hvor han dansken var. Heldigvis så vi ikke mere til han.

Utenom denne Nordkapp hendelsen var dagen bare helt fantastisk. :D Å jeg har vært i fin form i hele dag. *JUBLE*

Høres ut som en fin dag :-D
Han dansken høres kripy ut.. rart han ikke gikk vekk for dere snakka sikkert til han ;-)
Spennende med finale da! Trudde ikke det var med publikum? Da er det jo lett at det kommer ut hvem som vinner? Ser ikke på det syns det e litt kjedelig etter sååå mange episoder ;-) men kanskje denne finalen e spennende så eg må se :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det hørtes ut som en skikkelig flott dag :D Vel fortjent!

Dagen her har og vært bra :)
Fått i meg unormalt mye mat, vasket og brettet 3 maskiner klær, tilbrakt noe tid ute å luket jordbærlandet (4 ranker med bær) satt fram en såkasse og sett på ungene i gata leke med kritt og sykle rundt :)
Knallsol!

Høres ut som en fin dag :-D
Han dansken høres kripy ut.. rart han ikke gikk vekk for dere snakka sikkert til han ;-)
Spennende med finale da! Trudde ikke det var med publikum? Da er det jo lett at det kommer ut hvem som vinner? Ser ikke på det syns det e litt kjedelig etter sååå mange episoder ;-) men kanskje denne finalen e spennende så eg må se :p

Man måtte stå på " lovlige" plasser pga kameraene og slikt. Å skulle man gå så måtte man gå store omveier for å ikke komme med på filmingen. Vi fikk heller ikke lov å ta bilder og slikt så det var mye sikkerhet rundt det.

Han dansken kunne man nesten ikke snakke i mot, virket som om han var en slik " jeg vet best " fyr.
Glad vi kom oss unna han.

Regner med at denne sesongen kommer til høsten :P Trenger jo ikke se alle episodene. Bare skippe til finalen :P hihi

Man måtte stå på " lovlige" plasser pga kameraene og slikt. Å skulle man gå så måtte man gå store omveier for å ikke komme med på filmingen. Vi fikk heller ikke lov å ta bilder og slikt så det var mye sikkerhet rundt det.

Han dansken kunne man nesten ikke snakke i mot, virket som om han var en slik " jeg vet best " fyr.
Glad vi kom oss unna han.

Regner med at denne sesongen kommer til høsten :P Trenger jo ikke se alle episodene. Bare skippe til finalen :P hihi
Haha ja skippe rett til finalen e bra, men da kjenner man ikke personene så godt ;-) men ja får se åssen spennende nyheter som kjem på høsten :-p nå er paradis hotel straks ferdig så eg bare hallo!! Hva skal jeg se på nå :-P hahaha

Dagen min i går bestod av å flytte gris, arbeider i fjøs, slappe av i sols pga kaputt bekken :-/ og så grilla vi :-D knallsol og varme! ♥

Back
Topp